hihotel

Hotel blogs

hihotel

Hotel blogs

معرفی منطقه تفریحی پارک وکیل آباد مشهد!

مراکز تفریحی متعددی که در شهر مشهد برای رفاه حال زائرین امام رضا بنا شده، موجب خواهد شد تا مسافرین مشهد مقدس علاوه بر یک سفر زیارتی، از گشت و گذار در شهر مشهد خاطره خوبی داشته باشند. یکی از پارک ها و جاذبه های تفریحی شهر مشهد می توان پارک وکیل آباد نام برد. با معرفی منطقه تفریحی پارک وکیل آباد مشهد!  در های هتل می توانید اطلاعاتی را درباره این پارک زیبا و خوش آب و هوا کسب کرده و در سفر به مشهد، برای گشت و گذار در این منطقه برنامه ریزی کنید.

پارک وکیل آباد

پارک وکیل آباد یکی از انواع تفرجگاه های طبیعی در شهر مشهد در محیطی ییلاقی و خوش آب و هوا به شمار می آید، که در سال 1348 جهت استفاده عموم با مساحت 70 هکتار در شهر مشهد بنا شده است. درختان و فضای سبز متعدد موجود در این پارک از طریق قنات بند گلستان آبیاری می شوند که منظره سرسبزی با آب و هوای عالی را برای افرادی که به این منطقه از مشهد گذر می کنند فراهم می آورد.

مسافرانی که به مشهد سفر می کنند می توانند در هشت کیلومتری شمال غرب خراسان به این پارک خوش آب و هوا که از موقافات خیر بزرگ مشهد به نام حسین ملک بوده، دسترسی پیدا کنند. با سفر به مشهد می توانید از رودخانه فصلی با منظره زیبایی از درختان کهنسال پارک وکیل آباد مشهد لذت برده و عکس های یادگاری در کنار عزیزانتان در این منطقه ییلاقی ثبت نمایید.

باغ وحش وکیل آباد

یکی از مناطق مهم دیدنی در شهر مشهد که حتما برای بازدید از آن در سفر به مشهد می بایست برنامه ریزی کنید، باغ وحش وکیل آباد مشهد می باشد. باغ وحش مشهد در نزدیکی پارک وکیل آباد قرار گرفته و می توانید از این دو منطقه مهم در سفر خود به مشهد دیدن کنید. حیوانات متعددی از پستانداران، خزندگان و پرندگان در باغ وحش وکیل آباد نگه داری می شود که نقطه مهمی برای جذب توریست در شهر مشهد به شمار می آید.

امکانات پارک وکیل آباد مشهد

در ادامه ی معرفی منطقه تفریحی پارک وکیل آباد مشهد! بهتر است اطلاعاتی درباره امکانات این پارک در این مقاله از های هتل به دست آورید. با گذر در این پارک می توانید از رستوران و بوفه آن استفاده کنید، همچنین پارکینگ در نظر گرفته شده یکی دیگر از امکانات پارک وکیل آباد مشهد به شمار می آید، از جمله امکانات دیگر این پارک را می توان وسایل بازی و کف پوش های پارک، و سرویس های های بهداشتی نام برد. همچنین دریاچه زیبایی که در پارک وکیل آباد مشهد قرار گرفته است، موجب ایجاد منظره زیباتری برای استفاده عموم از پارک خواهد بود.

هتل های اطراف پارک وکیل آباد

در سفر به مشهد بعد از رزرو هتل مشهد می توانید از طریق قطار شهری و اتوبوس به این پارک زیبا و خوش آب و هوا دسترسی پیدا کرده و لحظاتی از سفر خود را با گشت و گذار در این پارک زیبا بگذرانید. اگر قصد رزرو هتل نزدیک این منطقه تفریحی خوش آب و هوا را دارید می توانید با رزرو هتل پارس، رزرو هتل آبان، رزرو هتل میثاق همچنین هتل ثامن که در نزدیکی این پارک قرار گرفته اند، اقامتی به یاد ماندنی را در این شهر داشته باشید.

بهترین کافه های مشهد

اگر جزء افرادی هستید که قرار های دوستانه و یا جلسه های کاریتان را در کافی شاپ ها برگزار می کنید، یا حتی نوشیدنی های کافئین دار دوست صمیمی شما شده اند، بهتر است کافی شاپ ها نزدیک خود را بشناسید. در این مقاله قصد داریم بهترین کافه های مشهد را به شما معرفی کنیم.

کافه دیت از معروف ترین کافه های مشهد

یکی از کافی شاپ های معروف مشهد، کافه رستوران دیت می باشد. این کافه در برج آرمیتاژ قرار دارد.کافه دیت در محوطه سر باز و سر بسته مکان برای نشستن دارد. در این کافه دو برگ مخصوص با وزن های متفاوت سرو می شود که طرفدارهای زیادی پیدا کرده است.

آدرس: هفت تیر 8_برج آرمیتاژ_طبقه 5

شماره تماس: 09362107400

کافه های مشهد

کافه سی مشهد

یکی از نوستالژی ترین کافه های مشهد، کافه سی است. این کافه سه فضا دارد. فضای باز روف گاردن و داخل سالن را تهیه دیده است. درخت های قدیمی منظره ای خوب به این کافه داده است. در این کافه تمام وعده های اصلی همراه میان وعده ها سرو می شود. اگر طرفدار دمنوش ها هستید، می توانید یک فنجان دمنوش را در فضای باز با لذت بنوشید و لذت ببرید.

آدرس: نبش هنرستان2

شماره تماس: 09021303730

کافه های مشهد

کافه شوکت مشهد

کافی شاپ شوکت با منوی متنوع و بی نظیر برای هر سلیقه ای انتخاب های متعدد دارد. منوی این کافه از کیک ها و شیرینی های خاص تا انواع نوشیدنی و دمنوش ها را شامل می شود. این کافه انتخاب خوب برای سرو صبحانه می باشد. در کافی شاپ شوکت صبحانه فرانسوی سرو می شود.

آدرس: حدفاصله صارمی 29 و 31 ساختمان راد

شماره تماس: 09903682202

کافه های مشهد

کافی شاپ هالیدیز

کافه هالیدیز انتخاب بی نظیر برای برگزاری مهمانی های خانوادگی و تولد است. این کافه سه بخش: سالن، فضای باز و سالن تشریفات دارد. در این کافه صبحانه هم سرو می شود. در منوی این کافه انواع غذاهای ایرانی، فست فودی هم جایگاه ویژه ای دارد.

آدرس: هاشمیه 11_چهارراه اول سمت راست

شماره تماس: 05138800500

کافی شاپ ایزاک

کافه ایزاک فضای دنج و انتخاب خوب برای قرار های دوستانه و دونفره است. این کافه درخیابان هاشمیه واقع شده است. این کافه به قهوه هایش معروف است، اگر دلتان میخواهد قهوه ای خاطره انگیز بنوشید به این کافه بروید.در منوی این کافه کیک انواع نوشیدنی و قهوه منوی صبحانه و ناهار هم قرار دارد.

ادرس: هاشمیه 71

شماره تماس: 09046541919

کافه های مشهد

کافه رزماری مشهد

کافه رزماری با محیطی بکر بی نظیر برای قرارهای دونفره می باشد. در منوی این کافه انواع فست فود ها با کیفیت بالا عرضه می شود. از دیگر گزینه های این منو نوشیدنی های گرم و سرد غذای دریایی استیک کیک های مختلف و .... می باشد.

ادرس: بین کلانتری 11 و 13 _ جنب رستوران معین درباری

شماره تماس: 09365127676

کافه های مشهد

کافه بیسکوئیت

کافه بیسکوئیت ازکافه های قدیمی مشهد می باشد. این کافه به کیک های خود بسیار معروف است. نوشیدن قهوه همراه با کیک می تواند خاطره به یاد ماندنی را برای شما ثبت کند. این کافه با فضای شیک انتخاب مناسب برای برگزاری دورهمی های دوستانه است.

ادرس: حدفاصل میدان تلوزیون و میدان پارک _ روبه روی هتل پردیسان _ جنب استخر راد _ نبش کلانتری17(نوفل لوشاتو 26)

شماره تماس: 05138781551

کافه های مشهد

در آخر ...

در این مقاله سعی کردیم بهترین کافه های مشهد را به شما معرفی کنیم. اگر در یک عصر دل انگیز تصمیم به نوشیدن قهوه کردید، در کافه بنشینید و خودتان را مهمان یک فنجان پراز عشق کنید و برای خود خاطره ای ثبت کنید.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، قبل از بستن چمدان خود درباره رزرو هتل محل اقامت خود تحقیق کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های کیش از نظر مسافران را به شما معرفی کنیم، تا راحت تر بتوانید انتخاب کنید.

اگر به دنبال سفر لوکس هستید در هتل میراژ اقامت بگیرید...

هتل میراژ هتل نوساز در سال 1397 افتتاح شد. مسافران زیادی هتل میراژ را برای اقامت خو انتخاب می کنند. این هتل 5 ستاره می تواند اقامتی لوکس را برای شما رقم بزند. هتل میراژ در بین هتل های 5 ستاره کیش بسیار محبوب و پر طرفدار است. این هتل دو ساختمان 8 طبقه دارد که 187 اتاق برای اقامت مسافران دارد.

بهترین هتل های کیش

امکانات مهم  در هتل میراژ کیش

  • صندوق امانات
  • مجموعه آبی
  • خشکشویی
  • دسترسی اسان به ساحل
  • سالن بیلیارد
  • کرایه خودرو
  • فضای سبز اختصاصی
  • سالن کنفرانس

امکانات مهم  در هتل میراژ کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل های کیش

هتل ترنج یکی از بهترین مجموعه های اقامتی در ایران و خاور میانه به حساب میاید. در هتل ترنج می توانید اقامتی خاص را تجربه کنید. این هتل دو فاز دارد. فاز اول روی ساحل و فاز دوم روی دریا قرار دارد. ساختمان های فاز اول دریا کف شیشه ای دارند که می شود سطح دریا را از اتاق خود نگاه کنید. یکی از مزایا این هتل استفاده از مصالح سازگار محیط زیست است تا کمترین آسیب به دریا و موجودات آبزی برسد.

هتل ترنج کیش

امکانات و خدمات هتل ترنج

امکانات و خدمات هتل ترنج

  • سفره خانه سنتی
  • کافی شاپ
  • رستوران
  • سالن کنفرانس
  • اتاق بازی
  • مجموعه ورزشی
  • مجموعه ابی
  • سرویس گشت شهری

هتل پارمیس کیش، ساختمانی با طراحی بی نظیر

یکی از بهترین هتل های کیش هتل پارمیس کیش است. این هتل در سال 1385 کار خود را شروع کرده است. ساختمان هتل پارمیس طراحی منحصر به فردی دارد. با این که سال ها از افتتاح این هتل میگذرد اما امکانات و خدمات فوق العاده ای به مسافران خود ارائه میدهد. این مجموعه 7 طبقه و 168 اتاق برای اقامت مسافران دارد. یکی از نقاط ضعف این هتل نداشتن منظره دریایی است چرا که این هتل با فاصله از دریا ساخته شده است. ادامه مطلب

هتل پارمیس کیش

امکانات هتل پارمیس

  • رستوران
  • پارکینگ
  • مرکز خرید
  • بوفه صبحانه
  • سالن کنفرانس
  • کافی شاپ
  • تاکسی سرویس

امکانات هتل پارمیس

هتل مارینا پارک  کیش، منحصر به فرد در معماری

هتل مارینا پارک کیش از بهترین هتل های کیش به حساب میاید. این هتل با معماری منحصر به فرد و محل ساخت بسیار محبوب است. این هتل در کنار جزیره مرجان قرار دارد و مرکز خرید مرجان بسیار نزدیک است. یکی از بهترین رستوران های کیش در همین هتل قرار دارد، که ورود برای عموم مردم ازاد است. در این رستوران غذا های جنوبی و دریایی سرو میشود.اتاق های این هتل منظره دریایی دارند. ادامه مطلب

هتل مارینا پارک  کیش

امکانات هتل مارینا

  • مجموعه آبی
  • فود کورت ساحل
  • استقبال فرودگاهی
  • صبحانه و ناهار بوفه
  • اینترنت پرسرعت
  • سالن بدنسازی

امکانات هتل مارینا

درآخر...

برای محل اقامت خود بهتر است با خودتان رو راست باشید، بدانید دوست دارید در سفر خود چه امکاناتی داشته باشید؟ بعد از پیدا کردن جواب خود  به راحتی میتوانید هتل مورد نظر خودرا انتخاب کنید. مواردی که در بالا ذکر کردیم فهرستی از بهترین هتل های کیش هستند که شما با اقامت در این هتل ها می توانید سفری لوکس و منحصر به فردی را تجربه کنید. برای رزرو تور کیش و رزرو هتل کیش به سایت ما مراجعه کنید.

قوانین رزرو هتل در ایام کرونا

ویروس کویید 19 یا کرونا یک بیماری ویروسی همه گیر در تمام دنیا است. از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در چندین مرحله به طور کامل مشاغل تعطیل شدند. اما با رفع خطر و گذر از دوران اوج و یا پیک مجدد محدودیت‌ها برداشته شد. رزرو هتل در ایام کرونا بیشتر به صورت آنلاین انجام می‌شود.

یکی از مشاغلی که در ایام کرونا مدام بر سر فعایت یا عدم فعالیت آن بحث است، بخش هتلداری است. درست است که بهترین اقدام در این زمان جلوگیری از سفرهای غیر ضروری می‌باشد. اما عده‌ای برای امور کاری یا درمانی نیاز به سفر پیدا می‌کنند. بنابراین به فکر اقامت در یک هتلی هستند که تمامی پرتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کند.

لازم است بدانید بخش هتلداری موظف به رعایت برخی از اقدامات هستند تا سلامتی مسافران را فراهم کنند. البته بهترین کار این است که برای حفظ سلامتی خود و دیگران از سفرهای غیر ضروری صرف نظر کنیم. با "های هتل" همراه باشید تا از شرایط و قوانین رزرو هتل در کرونا مطلع گردید.

 

قوانین بهداشتی هتل‌ها در کرونا چیست؟

رزرو هتل در ایام کرونا

اصلی‌ترین قانونی که برای رزور هتل در کرونا در نظر گرفته‌اند. شرایط قرمز نبودن شهر مقصد است. این بدان معناست که اگر شهر مقصد در وضعیت قرمز قرار داشته باشد. به ناچار محدودیت‌هایی برای مشاغل در نظر گرفته می‌شود که هتلداری از این قاعده مستثی نیست.

قوانین و مقرارت بخش هتلداری در ایام کرونا عبارتند از:

  • قانون اجباری کردن ماسک و تب سنج برای مسافر
  • فراهم کردن شرایط برای فاصله گذاری اجتماعی
  • تعطیلی استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی
  • دقت به تعداد مسافران و جلوگیری از ازدحام
  • سلامتی تمامی پرسنل هتل به خصوص آشپز
  • رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک
  • استفاده از مواد ضدعفونی در تمامی بخش‌ها
  • ضدعفونی کردن اتاق‎‌ها، دستگیره، آسانسور
  • سرو غذا توسط پرسنل و حرارت دادن غذا
  • استفاده از دستکش و ماسک در رستوران
  • وجود لوازم بهداشتی بسته بندی در وکیوم

 

نکات ضروری قبل از سفر در دوران کرونا چیست؟

در وهله اول بهتر آن است که اگر می‌توانید سفر خود را به زمان دیگری موکول کنید. چنانچه سفری ضروری برای شما پیش آمد، قبل از سفر از سلامت خود مطمئن شوید. نکته بعدی آن است که با تماس با آژانس‌های مسافرتی یا گردشگری از فعالیت هتل‌ها در شهر مقصد اطمینان پیدا کنید. سعی کنید هتل‌هایی را انتخاب کنید که از نظر بهداشتی وضعیت قابل قبولی دارند.

انتخاب یک هتل‌ با وسعت بزرگ کمک می‌کند که فاصله‌ی اجتماعی را رعایت کنید. در مرحله بعدی لازم است برای رزرو هتل در کرونا را از طریق آژانس‌های مسافرتی به صورت آنلاین انجام دهید. رزرو هتل به صورت آنلاین و پرداخت هزینه از مراحل پرداخت حضوری و استفاده از کارت و جلوگیری می‌کند. در این حالت دیگر نیازی به دست زدن به کارت عابر بانک و یا وقت تلف کردن در قسمت پذیرش نخواهید داشت.

نکات قابل توجه رزرو هتل در کرونا چیست؟

ویروس منحوس کرونا آنقدر همه گیر و خطرناک است، که دقت به برخی نکات قبل از انتخاب هتل به ایمنی شما در مقابل این ویروس کمک می‌کند. در ادامه برخی از نکات حیاتی قبل از رزور هتل در کرونا اشاره می‌شود. رعایت این نکات موجب سلامتی شما خواهد شد.

  • انتخاب هتلی با مساحت بزرگ
  • مطمئن شدن از تهویه در اتاق
  • انتخاب هتل با درب‌های برقی
  • مطمئن شدن از مواد ضدعفونی
  • انتخاب هتل با رستوران بزرگ
  • رزرو هتل به صورت آنلاین
  • مطمئن شدن از استریل بودن اتاق
  • مجهز بودن پرسنل به ماسک
  • وجود تست تب قبل از ورود
  • انتخاب یک هتل خلوت و...

هتل‌هایی که پرتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند؟

اکثر هتل‌های اطراف حرم امام رضا(ع) تمامی پرتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند. زیرا رعایت نکردن موارد بهداشتی منجر به اعتراض مردم و در نتیجه لغو فعالیت می‌شود. در این قسمت برخی از بهترین و بهداشتی‌ترین هتل‌ها جهت رزرو هتل مشهد در ایام کرونا به شما معرفی می‌کنیم.

 

بهداشتی‌ترین هتل‌ها از دید مسافران عبارتند از:

 

در ایام کرونا چگونه هتل رزرو کنیم؟

همانطور که گفته شد بهترین کار رزرو هتل به روش آنلاین است. با مراجعه به سایت "های هتل" و راهنمایی‌های کارشناسان ما می‌توانید بهترین و مقرون به صرفه‌ترین هتل را انتخاب کنید. قبل از رزرو آنلاین هتل می‌توانید با مطالعه مقاله مربوط به هتل انتخابی از امکانات و خدمات ریز و درشت هتل مطلع شوید.

همچنین این امکان برای شما وجود تا عکس‌های هتل مد نظرتان را ببیند و از کیفیت هتل اطمینان کسب کنید. سایت مسافرتی "های هتل" با معرفی بهداشتی‌ترین هتل و تخفیفات می‌تواند سفری ایمن را برای شما فراهم کند.

 

بحران افغانستان و کابوس بازگشت طالبان

خبر ها حاکی از آن است که چند روزی است که طالبان با ورود به بحران افغانستان باعث شده اند، مردم خانه های خود را ترک و در خیابان ها آواره شوند. همچنین انتشار ویدئو هایی از برخی رسانه ها نشان می دهد که برخی از شهروندان افغانستانی به سمت مرز ایران راه افتاده اند.

طالبان
این شبیخون توسط طالبان و نیرو های القاعده در برابر افغانستان و همزمان با خارج شدن نیرو های آمریکایی شکل گرفته است.

بحران افغانستان

بحران در کشور افغانستان به گونه ای است که طالبان تمامی قسمت های شهر از جمله خیابان ها، محل کسب و کار مردم و... در قسمت های شمالی و جنوبی کشور را به آتش کشیده و مخالفان را از سر راه خود برمیدارند. از جمله شهر هایی که در محاصره طالبان قرار گرفته و در گیری در آن ها شدید شده است، شهر های قندوز در شمال شرق و سرپل در شمال این کشور می باشند.

همچنین طبق گفته های طالبان شهر تالقان هم نیز در کنترل آن ها می باشد. اگر چه اظهاراتی که طالبان در خصوص کنترل این شهر کرده اند، از سمت هیچ کدام از منابع دولتی و مستقل تایید نشده است. اما دولت موظف شده است تا به شهر هایی که به تصرف این گروه در آمده اند، تعدادی از نیروهای خود را بفرستد.

طالبان با تصرف شهر های قندوز، سرپل و تالقان در طی 48 ساعت توانسته اند کنترل 5 ولایت را نیز به دست بگیرند. این گروه نیز شهر زرنج که در مرز ایران قرار دارد و شهر شبرغان را نیز به تصرف خود در آورده اند.
طالبان اکنون در تلاش اند تا شهر های مهم افغانستان نظیر هرات را به تصرف خود در آورند و این نشان از آن است که وضعیت در افغانستان بسیار بحرانی است و متوقف کردن طالبان توسط ارتش افغانستان نیز امکان پذیر نیست.

طالبان در افغانستان
با توجه به گفته های مقام های امنیتی ولایت هرات، عصر روز یکشنبه خطوط طالبان در شهر هرات و روستا های جنوب این شهر شکسته شده و به عقب رانده شده است. همچنین بیان کردند عملیات ارتش افغانستان در کنار نیرو های مردمی همچنان به صورت هوایی و زمینی ادامه داشته و نظامیان طالبان متحمل تلفات سنگینی شده اند.

ورود طالبان به کابل

براساس گفته طالبان، نیرو های این گروه در خارج از کابل بوده و هیچ تصمیمی برای ورود به این شهر ندارند. اما پس از انشار خبری مبنی بر خارج شدن رئیس جمهور به همراه مقامات افغانستان و همچنین نیرو های امنیتی این کشور، دستور ورود به کابل نیز توسط طالبان صادر شده است.

تصرف شهر قندوز، مهمترین پیشرفت نظامی طالبان

طالبان در افغانستان

یکی از مهمترین پیشرفت های نظامی طالبان، تصرف شهر قندوز می باشد. چرا که طالبان یک بار دیگر در 5 سال پیش به این شهر حمله کرده و با کشتن ده ها هزار نفر از ساکنان این شهر، موفق شدند این شهر را به تصرف خود در آورده و بسیاری از زندانیان خود را آزاد کنند. اما این تصرف زمان زیادی دوام نداشت. چرا که نیرو های افغانی بار دیگر حمله کرده و توانستند در طی 15 روز شهر قندوز را پس بگیرند.