hihotel

Hotel blogs

hihotel

Hotel blogs

تنگه عالی محمد قشم ، از جاذبه های گردشگری بی نظیر جزیره

در سفر به قشم جاذبه های متعدد گردشگری این جزیره موجب شده تا مسافران بتوانند با رزرو تور قشم لحظات خوشی را در این جزیره سپری کنند. تنگه عالی محمد از جاذبه های گردشگری قشم بوده که می توانید در سفر به قشم برای بازدید از این منطقه برنامه ریزی کنید. در این مقاله از های هتل با ما همراه باشید تا تنگه عالی محد قشم را به شما معرفی کنیم.

تنگه عالی محمد قشم

معرفی تنگه عالی محمد قشم

در بازدید از این تنگه با دهانه عریض تر نسبت به انتهای آن روبه رو خواهید شد. درختان و گیاهان زیبایی در تنگه عالی محمد قشم نظر شما را به خود جلب خواهد نمود که این نشان دهنده وجود آب در این منطقه طبیعی و زیبای قشم می باشد. از همین رو به دلیل وجود آب در این تنگه به تنگه آب نما نیز مشهور می باشد.

با عبور از تنگه عالی محمد و نزدیک شدن به انتهای این تنگه شما به بخش هیجان انگیز آن خواهید رسید. تنگ تر شدن بخش انتهایی این تنگه موجب شده تا علاقه مندان به بازدید این منطقه دسترسی به بخش انتهایی آن برایشان چندان کار آسانی نباشد اما بازدید از آن بسیار مهیج و زیبا خواهد بود.

جاذبه های طبیعی قشم

آنچه در تنگه عالی محد قشم خواهید دید

در ادامه بازدید از تنگه عالی محمد از جاذبه های گردشگری قشم می توانید در کف تنگه، ترک های گلی را مشاهده نمایید که متشکل از لایه های رس و مارون بوده که با وجود رطوبت بالای دما چسبندگی بالای پیدا کرده و همچنین زیبایی دو چندانی را به این منطقه بخشیده اند.

جاذبه های گردشگری قشم

همچنین شیار های خطی موجود در مسیراین جاذبه بی نظیر قشم را می توان به دلیل فرسایشی که بین لایه های رسوبی رخ داده شرح داد. در ادامه مسیر نیز می توانید از حفره های زیبا که به شکل کروی و یا طاقچه که به دلیل سرعت بالای آب و تخریب دیواره ها تشکیل شده اند، در سفر و تور قشم دیدن نمایید.

موقعیت مکانی

مسافرانیکه با رزرو تور قشم قصد بازدید از مکان ها و جاذبه های گردشگری و تفریحی جزیره زیبای قشم را دارند، برنامه ریزی برای بازدید از تنگه عالی محمد قشم را جزو اولویت های سفر خود قرار دهند. برای بازدید از این منطقه زیبا می توانید در بخش شمال غربی جزیره، از این مکان دیدن نمایید. با بازدید از این منطقه همچنین می توانید از جاذبه های طبیعی دیگر موجود در قشم که در نزدیکی این منطقه واقع شده اند همچون گنبد نمکدان، تنگه چاهکوه و ... دیدن کنید.

سفر به قشم و بازدید از تنگه عالی محمد قشم

های تور با امکان رزرو تور قشم برای مسافران در اقصی نقاط کشور، امکان بازدید از دیدنی های زیبای جزیره قشم و اقامت در بهترین هتل های قشم را فراهم خواهد ساخت. بازدید از جاذبه های گردشگری متعدد موجود در جزیره قشم خطرات خوشی را از سفر به قشم برای مسافران فراهم می آورد.

بهترین رستوران های قشم با رزرو تور قشم

جزیره قشم از جمله بزرگترین جزایر کشور به شمار می آید که هر ساله میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد. مسافران در این جزیره با گشت و گذار در مراکز متعدد گردشگری و مراکز خرید مختلف لحظات خوش و به یادماندنی را در سفر تجربه خواهند کرد. در مقاله رزرو تور قشم و معرفی بهترین رستوران های جزیره می توانید با رستوران های جزیره آشنا شوید.

رستوران های قشم

معرفی رستوران های جزیره قشم

رستوران حاج غفور قشم

یکی از پرطرفدارترین رستوران های جزیره قشم را می توان رستوران حاج غفور نام برد. برای تست و نوش جان کردن غذاهای خوش طعم جنوبی، سرو غذا در این رستوران را از یاد نبرید. این رستوران با پخت تازه ترین و خوش طعم غذا های لذیذ ایرانی و پخت انواع میگو میزبان مسافران جزیره قشم می باشد.

اگر در تور قشم همچنین به دنبال رستوران های رزان قیمت با پخت غذاهای با کیفیت هستید،پیشنهاد ما در های تور به شما رستوران حاج غفور قشم می باشد. این رستوران واقع در بلوار خلیج فارس و در مرکز شهر در نزدیکی بهترین هتل های قشم واقع شده است.

رستوران خاله قشم

اگر قصد سفر به فشم را دارید حتما برای نوش جان کردن غذاهای محلی این جزیره همچون فلافل و سمبوسه برنامه ریزی کنید. در رستوران و فست فود رستوران خاله قشم می توانید انواع غذاهای خوش طعم و اصیل ایرانی و جنوبی را نوش جان کنید.

رستوران خاله قشم

در این رستوران با پخت انواع غذاهای دریایی همچون صدف، ماهی مرکب، میگو و دیگر غذاهای دریایی همچنین ساندویچ و فست فود طعم لذیذی از غذاهای مورد علاقه تان را در سفر به قشم برای شما به یادگار خواهد گذاشت. این رستوران واقع در جنب قلعه پرتقالی ها میزبان شما عزیزان می باشد.

رستوران نعیم قشم

اگر در سفر به قشم به دنبال یک رستوران با کیفیت و درجه یک در این جزیره می باشید، رستوران نعیم قشم را از یاد نبرید. این رستوران با دارا بودن یک فضای زیبا همچنین پرسنلی مجرب و پخت غذاهای خوشمزه لذت خوشمزه غذاهای مختلف را در سفر برایتان به یادگار خواهد گذاشت. رستوران نعیم قشم واقع در میدان امامقلی خان، جنب شهرک صنعتی پذیرای مهمانان عزیز می باشد.

رستوران نعیم قشم

رستوران الوند قشم

اگر به دنبال یک رستوران شیک و مدرن در جزیره زیبای قشم هستید، رستوران الوند قشم گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. مسافرانی که با انتخاب و رزرو تور قشم به دنبال نوش جان نمودن غذای خود در رستوران های با کیفیت قشم می باشند. در مقاله رزرو تور قشم و معرفی بهترین رستوران های جزیره می توانید با این رستوران ها آشنا شوید.

تور قشم و رستوران الوند قشم

در رستوران الوند قشم می توانید از غذاهای خوش طعم و لذیذ ایرانی و انواع غذاهای دریایی همچنین غذاهای سنتی جزیره قشم نوش جان نمایید. این رستوران واقع در بلوار آزادگان، نبش خیابان الهیه در قشم با کادری مجرب آماده پذیرایی از شما خواهند بود.

جهت سفر به قشم با انتخاب و رزرو تور قشم از "های تور" می توانید ضمن اقامت در بهترین هتل های قشم از مراکز گردشگری قشم و مراکز خرید قشم دیدن نمایید.

بازارهای درگهان قشم ، ارزان‌ترین بازار ایران

قشم زیبا، واقع در جنوب کشور، از جذاب‌ترین مناطق گردشگری ایران است. به همین دلیل است که بازارهای درگهان قشم، شناخته شده هستند. در این بازارها می‌توانید پوشاک متنوع، لوازم بهداشتی و آرایشی و برقی را خریداری کنید. قیمت تمامی کالاهای بازار درگهان به نسبت دیگر نقاط کشور ارزان‌تر هستند.

یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم، بازارهای درگهان است. با آژانس گردشگری "های تور" همراه باشید. تا با معروف‌ترین بازارهای بندر درگهان آشنا گردید.

 معرفی بازارهای درگهان قشم

معرفی بندر درگهان قشم

درگهان قسمتی از جزیره قشم می‌باشد که در شمال جزیره واقع شده است. به عبارت دیگر بندر درگهان میان شهر قشم و بندر لافت قرار دارد. در بندر درگهان اصلی‌ترین مراکز تجاری قشم وجود دارد. در واقع بندر درگهان یک شهر بندری بسیار کوچک است که از یک میدان و چند خیابان تشکیل شده است. بندر درگهان قدمتی بسیار دارد و از نظر تاریخی بسیار با اهمیت است. بازار، کافی شاپ، رستوران و اقامتگاه از امکانات این بندر زیبا هستند.

بندر درگهان با قشم حدود 20 دقیقه فاصله دارد. مسافران مقصد قشم، با رزرو هتل قشم می‌توانند از این بندر دیدن کنند. جالب است بدانید هر ساله تعداد کثیری از مغازه داران و بوتیک داران ر سراسر کشور برای تهیه اجناس مورد نیاز خود به بندر درگهان مراجعه می‌کنند. زیرا تنوع بازارهای درگهان قشم بسیار و قیمت‌ها مقرون به صرفه است.

آدرس بندر درگهان قشم: ایران- جزیره قشم- 20 کیلومتری غرب جزیره

 خلیج فارس و بازارهای درگهان قشم

بازارهای درگهان قشم

قطعا می‌دانید که در کشور ما جزیره قشم و جزیره کیش جزء مناطق آزاد هستند. درست به همین دلیل است که عمده واردات کشور از این دو جزیره صورت می‌گیرد. بندر درگهان اصلی‌ترین مرکز تجارت کشور محسوب می‌شود. تمامی کالاهای خارجی از کشورهای دور و نزدیک وارد بندر درگهان می‌شوند. بازارهای درگهان قشم نیز این کالاها را به قیمت مناسب به مردمان ارائه می‌کنند.

معروف‌ترین بازارهای درگهان قشم عبارتند از:

  • بازار قدیم درگهان
  • بازار نخل درگهان
  • مجتمع ایران زمین
  • مرکز خرید دو دلفین
  • مرکز خرید مروارید
  • مرکز خرید اطلس
  • مرکز خرید صدف
  • مرکز خرید زمرد
  • مرکز خرید دریا

بازارهای درگهان قشم

بازار قدیم درگهان قشم

بازار قدیم درگهان، محبوب‌ترین بازار قشم شناخته می‌شود. این بازار قدیمی‌ترین بازار در قشم است که با دریا 3 دقیقه فاصله دارد. بازار قدیم در بخش‌هایی سرباز و بخش‌هایی سر بسته می‌باشد. دالان‌های باریک و اصیل و غرفه‌های کوچک این بازار بسیار لذت بخش است. با رزرو تور قشم نیز می‌توانید از ساعت 7 صبح تا 11 شب فعال می‌باشد.

بازار قدیم یکی از بازارهای درگهان قشم

بازار نخل درگهان قشم

یکی از لوکس‌ترین بازارهای درگهان قشم، بازار نخل است. معماری این بازار بسیار زیباست وبیش از 200 غرفه دارد. در بازار نخل نیز بهترین و متنوع‌ترین پوشاک با هر گروه سنی یافت می‌شود. یکی از ویژگی‌های بازار نخل نزدیکی به دریا و رستوران و کافی شاپ است. داخل خود پاساژ محلی برای استراحت از گرمای آفتاب است. ساعت فعالیت بازار از ساعت 7 صبح تا 9 شب است.

بازارهای درگهان قشم- نخل

مجتمع تجاری ایران زمین درگهان

مجتمع تجاری ایران زمین با وجود فضای کوچکی که دارد بسیار راحت است. این بازار برای خرید لباس و لوازم ورزشی یک گزینه عالی است. این مجتمع تجاری دارای یک رستوران با کیفیت غذایی بالا می‌باشد.

مرکز خرید دو دلفین درگهان

مرکز خرید دو دلفین نیز، از سری بازارهای درگهان قشم است. این بازار نوساز و لوکس تا بازار قدیم فقط 4 دقیقه فاصله دارد. بازار دو دلفین محصولات بیشتری برای عرضه کردن دارد. انواع لوازم بهداشتی و آرایشی، کیف و کفش، عطر، لباس‌های مردانه و زنانه و بچگانه در این بازار موجود است.

 بازار درگهان قشم- دو دلفین

مرکز خرید مروارید درگهان

یکی دیگر از بازارهای ارزان در این بندر زیبا، مروارید است. مرکز خرید مروارید بسیار معروف است و کالاهای ارزان و متنوع دارد. فاصله تقریبی این بازار با دو دولفین تنها 6 دقیقه است. در این بازار پوشاک، لوازم خانگی و کیف و کفش‌های با کیفیت ارائه می‌شود.

بازارهای درگهان قشم

مرکز خرید اطلس درگهان

درست است که در تمامی بازارهای درگهان قشم، اکثر کالاها به فروش می‌رسد. اما در هر بازار یک محصول بیشتر و متنوع‌تر است. در واقع بورس آن کالا می‌باشد. مرکز خرید اطلس بورس کیف و کفش و البته چمدان است.

 بازارهای درگهان قشم اطلس

مرکز خرید صدف درگهان

با توجه به قضیه بورسی که گفته شد، بورس لوازم خانگی برقی نیز بازار صدف قشم است. این بازار پوشاک و لوازم جانبی دیگری نیز برای عرضه دارد.

 بازار صدف درگهان قشم

مرکز خرید زمرد درگهان

عمده فروشی شلوار جین و شلوار پارچی در بازار زمرد است. این بازار نزدیک بازار دریا قرار دارد. جالب است بدانید بازار چینی‌ها نیز در این مرکز خرید واقع شده است. بنابراین با یک تیر می‌توانید دو نشان بزنید.

مرکز خرید زمرد بازارهای درگهان قشم

مرکز خرید دریا درگهان

از سری قدیمی‌ترین بازارهای درگهان قشم، بازار دریاست. این بازار فروشگاه‌های متنوعی چون لباس، کیف و کفش و لوازم برقی دارد. البته بورس لباس نوزاد نیز در این بازار است. بازار دریا دو طبقه‌ دارد و از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است. رستوران این مرکز خرید نیز بسیار معروف است.

مرکز خرید دریا در بازار درگهان قشم- دریا

هتل‌های نزدیک به بازارهای درگهان

با رزرو تور قشم از طریق آژانس مسافرتی "های تور" می‌توانید هتل مد نظر خود را رزرو کنید. رزور هتل آپارتمان شیک قشم و رزرو هتل 4 ستاره قشم را به ما بسپارید.

هتل‌های نزدیک به بازارهای درگهان قشم عبارتند از:

  • هتل آپارتمان پرشین گلف قشم
  • هتل ساحل طلایی قشم
  • هتل آلاله 2 قشم
  • هتل سینگو قشم
  • هتل آرمان قشم

با احترام مجموعه "های هتل" و "های تور" سفری لذت بخش را برای شما آرزو می‌کند.

مقایسه‌ کیش و قشم از نظر جاهای دیدنی چگونه است؟

جنوب کشور یکی از محبوب‌ترین مناطق توریستی در ایران است. خلیج زیبا و نیلگون جنوب و مردمان مهربان و خون گرم مردم را از سراسر کشور به سمت خود فرا می‌خواند. جزیره کیش و جزیره قشم، دو قطب بزرگ توریستی و گردشگری ایران هستند. هرساله علاوه بر مسافران داخلی خیل عظیمی از مسافران خارجی به جنوب کشور سفر می‌کنند. هر دو جزیره جاهای دیدنی و توریستی مخصوص به خود را دارند. اما مسافران همیشه در تردید هستند که به کدام جزیره سفر کنند. در این مطلب قصد بررسی و مقایسه‌ کیش و قشم را داریم.

رزرو تور قشم و رزرو تور کیش ، همواره از پرطرفدارترین تورهای داخلی و تفریحی هستند. آژانس گردشگری "های تور" در ادامه به جاهای دیدنی جزیره‌های قشم و کیش خواهد پرداخت.

جزیره کیش و قشم در یک نگاه

مهم‌ترین تفاوت میان جزیره کیش و قشم، وسعت این دو جزیره است. جزیره قشم از نظر وسعت بسیار بزرگ‌تر از کیش است. جزیره کیش نیز لوکس است و اکثر بناهای آن نوساز و مدرن می‌باشد. اما در مقابل جزیره قشم هنوز در اکثر نقاط شهر بافت قدیمی خود را حفظ کرده است. نکته قابل توجه دیگر این است که جزیره کیش توریستی‌تر می‌باشد. از نظر آب و هوا نیز لازم است بدانید، تفاوتی میان این دو جزیره وجود ندارد. هر دو جزیره دارای آب و هوای گرم و مرطوب هستند. یکی از تفاوت‌های فاحش میان این دو جزیره زیبا، مبحث هزینه است. هزینه سفر به کیش به نسب قشم بیشتر است.

 مقایسه جزیره کیش و قشم در یک نگاه

مقایسه‌ کیش و قشم از نظر جاهای دیدنی

در قسمت قبل به مقایسه کلی از این دو جزیره پرداختیم تا به صورت نسبی با این دو جزیره آشنا گردید. اما هدف اصلی این مطلب پرداختن به جاهای دینی و مقایسه بین جاذبه‌های گردشگری است. جاهای دیدنی کیش بیشتر تفریحی و رفاهی می‌باشد. در صورتی که جاهای دیدنی قشم بیشتر طبیعی، تاریخی و زیست محیطی است. برای بررسی این موارد به تقیسم بندی زیر پرداخته‌ایم.

مقایسه‌ کیش و قشم براساس جاذبه‌های گردشگری عبارتند از:

  • جاذبه‌های تفریحی
  • جاذبه‌های تجاری
  • جاذبه‌های تاریخی و طبیعی

مقایسه‌ کیش و قشم از نظر جاهای دیدنی

 

بررسی جاذبه‌های تفریحی

جاذبه‌های تفریحی در جزیره لوکس کیش به مراتب بیشتر از جزیره قشم است. کیش، سال‌هاست که قطب توریستی ایران محسوب می‌شود. بنابراین از گذشته تاکنون به دنبال تفریحات و جاذبه‌های دیدنی و رفاهی است. اما در شهری چون قشم، که چندین سال است به قطب گردشگری تبدیل شده است کمتر شاهد تفریحات و سرگرمی‌ها هستیم.

برخی از جاذبه‌های تفریحی جزیره کیش می‌شود عبارتند از:

  • باغ پرندگان کیش
  •  پارک دلفین‌های کیش
  • کارتینگ و بازی‌های جدید
  • مجتمع‌های تجاری و تفریحی
  • شهربازی، پارک آبی اوشن
  • مجتمع توریستی و تفریحی پینگو یا پنگوئن

جاذبه‌های تفریحی کیش و قشم

بررسی جاذبه‌های تجاری

یکی از جاهای دیدنی در هر شهر، مراکز تجاری یا خرید است. خرید بخش عظیمی و لذت بخشی در هر سفر است. مقایسه‌ کیش و قشم از نظر مراکز تجاری و بازار بسیار سخت می‌باشد. زیرا هر یک از این دو جزیره از نظر تجاری ویژگی‌های خاصی دارند. به طور کلی مراکز خرید در کیش لاکچری‌تر و گران قیمت‌تر هستند. برندهای معتبر زیادی در کیش فروشگاه دارند. اما در قشم تعداد فروشگاه‌ها بسیار زیادتر است اما از لوکسی آن کاسته می‌شود. لازم است بدانید تمامی محصولات وارد شده به کشور از طریق قشم است. قیمت کالاهای قشم بسیار ارزان‌تر است.

برخی از مراکز تجاری این دو جزیره عبارتند از:

  • بازار پردیس کیش
  • بازار مرجان کیش
  • بازار مروارید کیش
  • بازار ونوس کیش
  • بازار ستاره قشم
  • بازارهای درگهان قشم
  • بازار قدیم قشم
  • بازار پردیس قشم

جاذبه‌های تجاری کیش و قشم

بررسی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی

در جزیره قشم جاذبه‌های تاریخی بیشتری وجود دارد. این جاذبه‌ها با قدمت بسیار از نظر تاریخ و تمدن کشور بسیار ارزشمند هستند. در جزیره کیش نیز جاذبه‌های تاریخی نیز به وفور به چشم می‌خورد. اما در مقایسه‌ کیش و قشم می‌توان گفت جزیره قشم را به تاریخ دوستان پیشنهاد می‌دهیم. از نظر طبیعی نیز جزیره قشم بسیار غنی‌تر از جزیره کوچک است. در نزدیکی جزیره قشم، جزایر لارک، هنگام، هرمز نیز واقع شده‌اند. هر یک از این جزایر از نظر طبیعی در دنیا تک هستند.

جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این دو جزیره عبارتند از:

  • دره ستارگان قشم
  • قلعه پرتغالی‌ها قشم
  • تنگه چاهکوه قشم
  • روستای لارف قشم
  • کشتی یونانی کیش
  • شهر زیر زمینی کاریز کیش
  • خانه اعیانی‌های کیش
  • جزایر ناز قشم
  • جنگل‌های حرا قشم

مقایسه کیش و قشم-تاریخی و طبیعی

رزرو هتل در "های هتل"

برای رزرو هتل در کیش و رزرو هتل قشم کافیست به "های هتل" مراجعه کنید. آژانس ما رزرو هتل 5 ستاره تا رزرو هتل آپارتمان را برای مسافران آسان کرده است.

بهترین هتل‌های کیش و قشم عبارتند از:

هتل ترنج کیش

مقایسه‌ کیش و قشم از نظر قیمت هتل عبارتند از:

  • قیمت بالاتر هتل‌های کیش
  • تنوع بیشتر هتل‌های کیش
  • امکانات بیشتر هتل‌های کیش
  • تنوع بیشتر سوئیت‌های قشم
  • اقتصادی بودن هتل‌های قشم
  • عدم وجود هتل‌های 5 ستاره در قشم

امید داریم با خواندن این مطلب انتخابی مناسب و سفری بیادماندنی را تجربه کنید.

زیباترین جزایر ایران را بشناسید!

کشور ایران یکی از پهناورترین کشورهای جهان است. در کشور ما جاذبه‌‌های گردشگری فراوانی به وجود دارد. بسیار از جهانگردان و طبعیت گردان‌های خارجی هرساله به ایران سفر می‌کنند. بناهای تاریخی و معماری‌های خاص از ویژگی دیدنی‌های ایران است. البته جاذبه‌های طبیعی ایران نیز در تمام دنیا شهره است. اگر عاشق سفر و ماجراجویی هستید، بازدید از زیباترین جزایر ایران بهترین گزینه‌ است. شاید تصورش برایتان غیر ممکن باشد وقتی بدانید در ایران 427 جزیره وجود دارد. البته برخی از این جزایر غیر مسکونی هستند. جالب است بدانید بیش از 40 جزیره در خلیج فارس قرار گرفته‌اند.

با آژانس مسافرتی "های هتل" همراه باشید تا زیباترین جزایر ایران را بشناسید.

زیباترین جزایر ایران

زیباترین جزایر ایران کدام است؟

همانطور که در قسمت مقدمه آوردیم اکثر جزایر مسکونی در جنوب کشور قرار دارند. هر یک از این جزایر ویژگی‌ها و زیبایی‌های خاص خود را دارند. این جزایر از نظر توریستی، منابع طبیعی، منابع زیست محیطی، منابع دریایی، موقعیت جغرافیایی و... حائز اهمیت هستند. در تمامی جزایر ایران امکان رزرو هتل یا رزرو اقامتگاه نیز وجود دارد.

زیباترین جزایر ایران عبارتند از:

  • جزیره قشم
  • جزیره کیش
  • جزیره هرمز
  • جزیره هنگام
  • جزیره لارک

زیباترین جزایر ایران

معرفی جزیره قشم

بزرگ‌ترین جزیره ایران با مساحت 1500 کیلوکتر مربع قشم است. جالب است بدانید تنها ژئوپارک ایران نیز در جزیره قشم واقع شده است. جاذبه‌های گردشگری قشم آنقدر زیاد است، که نام عجایب هفتگانه ایران را بر آن نهاده‌اند. در این جزیره شگفتی‌های اسرار آمیزی برای کشف موجود است. البته یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این جزیره قطب تجاری است.

قشم به دلیل آن که جزء مناطق آزاد ایران است فروشگاه‌های زیادی دارد. انواع کالاهایی چون پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایشی و لوازم برقی در این جزیره به فروش می‌رسد. بندر درگهان قشم اصلی‌ترین بندر وارد کننده ایران می‌باشد. تمامی محصولات این منطقه به دیگر نقاط کشور صادر می‌شوند. از جاذبه‌های گردشگری این جزیره می‌توان به دره ستارگان، تنگه چاهکوه، جنگل حرا، کوه نمکدان، جزیره ناز و... را نام برد.

جزیره قشم

معرفی جزیره کیش

جزیره کیش لوکس‌ترین و زیباترین جزایر ایران است. این شهر از نظر توریستی جایگاه ویژه‌ای در ایران دارد. این جزیره با مساحت 91 کیلومکتر دومین جزیره بزرگ است. برای سفر به این جزیره می‌توانید از طریق زمینی و هوایی اقدام کنید. این جزیره با تنوع بالای هتل‌ها رزرو هتل در کیش را آسان نموده است. به جرات می‌توان گفت لاکچری‌ترین هتل‌های ایران در کیش است. در این مناطقه توریستی بناهای تاریخی، تفریحات مفرح و طبیعی به وفور موجود است. مراکز تجاری جزیره کیش نیز انواع کالاهای برند و باکیفیت را عرضه می‌کنند.

از جمله جاذبه‌های گردشگری این جزیره می‌توان شهر باستانی حریره، کشتی یونانی، ساحل مرجانی، پارک دلفین‌ها، سافاری، پارک آبی اوشن را نام برد. رستوران‌های خاص، کنسرت، بازی‌های دریایی، کشتیرانی و... از جمله تفریحات رایج در جزیره کیش هستند.

جزیره کیش

معرفی جزیره هرمز

جزیره هرمز به جزیره رنگین کمان معروف است. شکل ظاهری این جزیره بیضی و طول آن 6000 متر است. یکی از زیباترین جزایر ایران نیز هرمز خارق العاده می‌باشد. این جزیره بسیار زیبا در نزدیکی جزیره قشم واقع شده است. توریست‌های خارجی تنها برای بازدید از این جزیره از نقاط بسیار دور به ایران سفر می‌کنند. مسافران با رزرو تور قشم می‌توانند از این جزیره با کشتی دیدن کنند.

جزیره هرمز

یکی از ویژگی‌های متمایز کننده جزیره هرمز، خاک‌ها و ماسه‌های هزار رنگ است. به جرات می‌توان گفت دره رنگین کمان هرمز، جاذبه‌ای عجیب در تمام دنیاست. قلعه پرتغالی‌ها، غار الهه نمک فیروزه‌ای و فرش خاکی قرمز از دیدنی‌های هرمز زیبا هستند. خاک سرخ جزیره هرمز، تنها خاک خوراکی در جهان است. ساکنان این منطقه از این خاک به عنوان ادویه استفاده می‌کنند.

جزیره هنگام

معرفی جزیره هنگام

جزیره هنگام به جزیره دلفین‌ها مشهور است. این جزیره تنها 600 نفر سکنه دارد که سر جمع در سه روستا زندگی می‌کنند. جزیره هنگام از نظر حیاط وحش بسیار ارزشمند است. دلفین، لاک پشت و غزال حیوانات کمیاب این منطقه هستند. اگر عاشق تجربه کردن یک محیط آرام و دنج هستید از این جزیره دیدن کنید. بازدید از حیوانات خاص و قایقرانی در آب‌های آرام بسیار زیباست. ساحل نقره‌ای جزیره هنگام و شنای دلفین‌ها را می‌توانید، در این جزیره تماشا کنید.

جزیره هنگام

معرفی جزیره لارک

جزیره لارک از جزیره هنگام کوچک‌تر است. این جزیره تنها 250 خانوار دارد. تمامی سکنه این جزیره در قلعه تاریخی به سر می‌برند. این جزیره کوچک 7.48 کیلومتر مساحت دارد. و در تنگه هرمز واقع شده است. جزیره لارک نیز یکی از زیباترین جزایر ایران است. این جزیره به شب‌های روشن نیز معروف می‌باشد. وجود فیتوپلانکتون‌ها در آب‌های این جزیره سبب درخشش در شب می‌شود. چناچه به قشم سفر می‌کنید لذت بازدید از این مکان را از دست ندهید.

جزیره لارک

بهترین هتل‌های قشم و کیش

رزرو هتل در قشم و رزرو هتل در کیش یکی از مراحل سفر به این جزایر است. آژانس مسافرتی های هتل با توجه به سلیقه شما رزرو هتل 5 ستاره کیش و رزرو هتل 4 ستاره قشم را انجام خواهد داد. البته افرادی که به دنبال رزرو هتل آپارتمان شیک قشم و رزرو هتل آپارتمان خوب کیش هستند نیز گزینه انتخابی بسیاری دارند.

بهترین هتل‌ها در زیباترین جزایر ایران:

با مراجعه رزرواسیون آنلاین "های تور" و  رزرو تور کیش و رزرو تور قشم سفری ایمن را تجربه کنید.