hihotel

Hotel blogs

hihotel

Hotel blogs

هتل داریوش کیش ، با شکوه ترین هتل در جزیره زیبای کیش

از زیبا ترین و باشکوه ترین هتل های جزیره کیش می توان از هتل داریوش کیش نام برد. این هتل که یک هتل پنج ستاره است مربوط به دوره هخامنشی می باشد. هتل داریوش کیش نیز به دلیل معماری بی نظیر خود که برگرفته از تخت جمشید است، نشان دهنده فرهنگ و تمدن ایران باستان می باشد. هتل داریوش به دلیل نزدیکی به ساحل شرقی جزیره دسترسی بسیار راحتی به برخی مراکز خرید و جاذبه های گردشگری همچون پارک ساحلی مرجان، پلاژ ساحلی بانوان، مراکز خرید مروارید، مرجان و... را دارد.

لابی هتل داریوش

امکانات و خدمات ارائه شده در هتل داریوش کیش

ساختمان هتل پنج ستاره داریوش کیش در سه طبقه بنا شده است که تعداد 190 اتاق را در خود جای داده است. این اتاق ها شامل اتاق های دو تخته استاندارد که به درخواست مسافران می تواند چشم انداز رو به دریا یا رو به باغ باشد. همچنین سوئیت های لوکسی همچون سوئیت دو نفره استودیو لوکس، سوئیت دو نفره آتوسا و در نهایت سوئیت چهار نفره رویال که همگی دارای چشم اندازی رو به باغ یا دریا را دارند.  

مدیریت هتل داریوش کیش جهت رفاه حال مشتریان خود امکانات و خدماتی را ارائه داده است که بتواند اقامتی راحت را برای مسافران به ارمغان بیاورد. سیستم تهویه‌ مطبوع، دسترسی به اینترنت، تخت‌های استاندارد، مبلمان، تلویزیون، یخچال و... از جمله امکاناتی هستند که در اتاق های این هتل با چیدمانی بی نظیر و شیک مشاهده می شوند.  

امکانات موجود در این هتل از بروز ترین و لوکس ترین امکانات می باشند و همواره سعی بر آن است تا بتوانند یک اقامت راحت و لذت بخش را برای مسافران فراهم کنند. اینترنت پر سرعت در لابی، پارکینگ اختصاصی، ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت، انواع سالن های ورزشی، استخر روباز، باشگاه بدنسازی و... همگی امکانتی هستند که در این هتل ارائه شده اند.  

رستوران ها و کافی شاپ های موجود در هتل

این هتل پنج ستاره برای پذیرایی از مسافران امکانات متنوعی ارائه داده است. در طبقه همکف این هتل یک فضای بسیار بزرگ برای رستوران در نظر گرفته شده است. این رستوران که آپادانا نام دارد، رستورانی مجلل با بهترین سرآشپز ها با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران پاسارگاد نیز هتلی است که در کنار این رستوران قرار گرفته است که با فضای لوکس خود خاطره ای خوش و بی نظیری را برای میهمانان به یادگار می گذارد.

وجود کافی شاپ در هتل این امکان را به وجود آورده است تا مسافران بتوانند از فضای زیبا و لوکس آن برای ملاقات های کاری و دورهمی های دوستانه خود استفاده کنند.  در منوی این کافی شاپ ها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین فست فود وجود دارد که می توانند به انتخاب خود از آن ها استفاده کنند. قابل ذکر است که این هتل برای افرادی که در هتل اقامت دارند، سرویس های ویژه ای را ارائه می دهد.

با رزرو هتل داریوش می توانید اقامتی لوکس را در کنار همراهانتان تجربه کنید. همچنین با رزرو تور کیش و گشت و گذار در این جزیره،  یک سفر هیجان انگیز و بیادماندنی را بیادگار بگذارید. 

اقامتی آسوده در هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد یک هتل نزدیک به حرم 4 ستاره است. این هتل در موقعیتی ایده آل نسبت به حرم قرار گرفته است و بسیار مناسب برای گردشگران تور مشهد است که تمایل دارند در اطراف بارگاه امام رضا (ع) اقامت داشته باشند. هلیا از جمله هتل های شناخته شده شهر است که مورد توجه مسافران مشهد قرار گرفته است.

اقامتی آسوده در هتل هلیا مشهد

در این مقاله سعی داریم ویژگی ها و امکانات هتل هلیا مشهد را شرح دهید. اگر از آن دسته مسافرانی هستید که تمایل دارید رزرو هتل خود را در اطراف حرم انجام دهید، تا انتهای این مقاله را دنبال کنید. ویژگی ها، امکانات و تجهیزات موجود در این هتل و واحدهای اقامتی آن را بهتر و بیشتر خواهید شناخت.

امکانات و ویژگی های هتل هلیا مشهد

اگر در رزرو هتل به دنبال جایی برای یک اقامت آسوده هستید، هتل هلیا مشهد یکی از بهترین های انتخاب هتل است. این اقامتگاه علاوه بر دارا بودن امکانات رفاهی دارای امکانات گردشگری نظیر کانتر تور و گردشگری هم هست. پس اگر می خواهید در کنار زیارت از سیاحت و تفریح هم بهره مند شوید، می توانید در این هتل اقامتی خوش را تجربه کنید.

امکانات و ویژگی های هتل هلیا مشهد

این هتل نزدیک به حرم از 85 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. در مجموع ظرفیت این واحدهای اقامتی 252 نفر است که در 8 طبقه بنا شده. از جمله امکانات این هتل:

  • رستوران با ظرفیت 100 صندلی
  • کافی شاپ با نوشیدنی های گرم و سرد
  • روم سرویس
  • اتاق چمدان
  • صندوق امانات
  • اینترنت در تمام فضای هتل
  • خودپرداز
  • سرویس رفت و برگشت به حرم
  • خشکشویی
  • پارکینگ اختصاصی هتل
  • تاکسی سرویس
  • خدمات بیدار باش
  • سیستم اعلام حریق
  • فروشگاه و غرفه برای خرید و سوغاتی
  • پذیرش 24 ساعته
  • لابی در هتل

مشخصات و امکانات واحدهای اقامتی هتل

از مزایای خوب هتل هلیا مشهد وجود واحدهای اقامتی است که برای هر مسافر با هر تعداد نفری اتاق های های مخصوص دارد. یعنی به راحتی می توانید در بخش رزرو آنلاین هتل مشهد اتاق مورد نظر خود را به راحتی با تمام ویژگی های مورد نظرتان رزرو کنید. لازم به ذکر است که بعد از رزرو تور مشهد حتما اقدام به رزرو هتل کنید چرا که در زمان شلوغی، این کار بسیار سخت خواهد شد.

مشخصات اتاق های هتل هلیا مشهد

  • اتاق های دو تخته (دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره)
  • اتاق های سه تخته (سه تخت یک نفره یا یک تخت تک نفره و یک دو نفره)
  • اتاق های چهار تخته برای خانواده های 4 نفره
  • اتاق های پنج تخته خانوادگی
هتل های مشهدهتل های مشهدهتل های مشهدمشخصات اتاق های هتل هلیا مشهد

یکی از خدمات محبوب این هتل این است که با رزرو هتل و رزرو یکی از این اتاق ها صبحانه، ناهار و شام را مهمان هتل خواهید بود.

با رزرو هتل هلیا مشهد دسترسی شما به اماکنی مثل بازار رضا، بازارهای 17 شهریور و همچنین پارک تفریحی میرزاکوچک خان آسان خواهد بود.

  • امکانات اتاق های هتل
  • تهویه مطبوع
  • صندوق امانات
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • حمام و لوازم بهداشتی

آدرس و قیمت واحدهای اقامتی هتل

معرفی لوکس ترین هتل های کیش

هتل های کیش: جزیره زیبای کیش که نام دیگر آن نگین خلیج فارس می باشد، مهمترین جزیره ایران و سومین مقصد گردشگری در آسیای جنوب غربی محسوب می شود. این جزیره به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری بی نظیر، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از ایران و یا کشور های خارجی می باشد. یکی از دلایلی که باعث شده است گردشگران خارجی به راحتی بتوانند به این جزیره سفر کنند، این است که آن ها برای سفر به این جزیره نیازی به دریافت ویزا ندارند. چرا که این جزیره جزء مناطق آزاد ایران به شمار می رود. جزیره کیش در بین دو جزیره ابوموسی و تنگه لنگه و در منطقه ای خشک و کم باران قرار گرفته است و دارای جمعیتی حدود 25 هزار نفر می باشد.

جزیره کیش

همچنین جزیره کیش به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری و طبیعی منحصر به فرد خود همچون سواحل مرجانی، سواحل شن، باغ پرندگان، پارک آبی اوشن کیش، پارک دلفین ها و... سالانه میزبان حدود 1.5 میلیون گردشگر ایرانی و خارجی می باشد.

رزرو هتل در کیش

در سفر به این جزیره هیچگونه نگرانی برای مکانی اقامت خود نداشته باشید. چرا که این جزیره برای رفاه حال مسافران و گردشگران هتل های بسیاری قرار داده است که می توانند قبل از آغاز سفر خود به کمک سایت های معتبری همچون سامانه رزرواسیون "های هتل" برای رزرو آنلاین هتل کیش اقدام کنند.

ما در این مقاله سعی داریم تا به شما هتل های این جزیره را معرفی و شما را در انتخاب هتل مورد نظرتان یاری رسانیم.

امکاناتی که یک هتل 5 ستاره باید داشته باشد...

هتل های پنج ستاره آن دسته از هتل هایی می باشند که از ایده آل ترین شرایط و لوکس ترین امکانات بهره می برند. این بدین معنا است که کیفیت اتاق ها و سوئیت ها باید متناسب با بالاترین درجه استاندارد های روز جهان باشند. از دیگر شرایطی که باید در هتل های پنج ستاره مدنظر قرار بگیرد، رستوران های متنوع با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خوشمزه، وسایل و تجهیزات لازم برای هر اتاق، امکانات تفریحی همچون استخر، سونا و جکوزی، سالن بازی کودکان، سالن های ورزشی، سالن ماساژ و اسپا نیز می باشد.

در کنار این ویژگی ها نیز باید پرسنلی مجرب و کارآزموده، خوش برخورد با پوششی همسان وجود داشته باشند، تا به مسافران با راهنمایی های خود کمک کنند.

هتل های پنج ستاره جزیره کیش

حال با کمک این اطلاعات می توانید رزرو هتل خود را مطابق خواسته های خود انجام دهید. در زیر برخی از هتل های کیش را معرفی کرده ایم که در بین هتل های پنج ستاره قرار دارند و می توانید با انتخاب هر یک از آن ها، اطلاعات بیشتری را در مورد آن ها بدست آورید.  

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی کشور است که در سال 1394 در این جزیره افتتاح شده است. این هتل دارای 100 سوئیت می باشد که بر روی آب قرار گرفته اند و باعث پدید آمدن منظره ای فوق العاده شده اند.  

هتل داریوش کیش

هتل پنج ستاره داریوش هتلی است که در بهترین منطقه جزیره کیش واقع شده است. این هتل لوکس دارای 3 طبقه می باشد که تعداد 190 اتاق را در بر گرفته است.

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش نیز در سال 1379 در نزدیکی میدان پردیس این شهر شروع به کار کرده است. این هتل که دارای 23 طبقه و 500 اتاق و سوئیت است، بر روی زمینی به وسعت 100 هزار متر مربع ساخته شده است.

هتل پارمیس کیش

این هتل در سال 1385 افتتاح شده و اکنون جزء بزرگترین هتل های جزیره زیبای کیش می باشد. هتل پارمیس کیش 170 اتاق و سوئیت دارد که به تمام امکانات مورد نیاز مجهز شده اند.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش در بین هتل های نوساز این جزیره قرار دارد که در سال 1396 نیز شروع به فعالیت کرده است. این هتل در مجموع تعداد 144 اتاق و سوئیت دارد که مجهز به تمام امکانات لوکس می باشند.

هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش، هتل نوسازی می باشد که در سال 1390 شروع به کار کرده است. این هتل بر روی زمینی به مساحت 10 هکتار ساخته شده و دارای دو طبقه می باشد که تعداد 190 اتاق ر ا شامل می شود.  

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش از سال 1351 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل جزء قدیمی ترین هتل ها و لوکس ترین هتل ی کیش می باشد. هتل پج ستاره شایان کیش به طور کلی 4 طبقه می باشد که 193 اتاق را در خود جای داده است.

هتل بین الملل کیش کیش

هتل بین الملل کیش کیش یک هتل نوساز است که در سال 1396 ساخته شده است. این هتل پنج ستاره در دو فاز طراحی شده که فاز دوم آن نیز در حال ساختن است. همچنین هتل بین الملل کیش دارای 14 می باشد که 336 اتاق و سوئیت را شامل می شود.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش یک هتل پنج ستاره می باشد که در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل دارای 8 طبقه می باشد که تعداد 106 اتاق و 22 سوئیت، مجهز به کلیه امکانات مدرن را در خود جای داده است.

هتل آدینا مشهد ، هتل 3 ستاره تاپ!

هتل آدینا مشهد از هتل های لوکس 3 ستاره است. این هتل زیبا یک هتل نزدیک به حرم محس.ب می شود چرا که در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل در سال ها قبل ساخته شد و در سال 1397 بازسازی آن صورت گرفت و با ظاهری بسیار شیک و مجلل آماده پذیرایی از مهمانان امام رضا شد.

هتل آدینا مشهد ، هتل 3 ستاره تاپ!

اگر قصد رزرو هتل را دارید و می خواهید این هتل نزدیک به حرم باشد و به علاوه جزو هتل ارزان مشهد باشد، هتل آدینا مشهد انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر هم در رزرو تور مشهد این هتل را انتخاب کرده اید و به دنبال ویژگی ها و امکانات موجود در این هتل و واحدهای اقامتی آن هستید ما شما را در بخش "های هتل" راهنمایی  خواهیم کرد.

ویژگی ها و امکانات هتل آدینا مشهد

یکی از دلایل محبوبیت این هتل 3 ستاره نزدیک بودن آن به حرم است. بدون شک یکی از تمایلات و ترجیحات مسافران تور مشهد انتخاب هتل نزدیک به حرم است. البته که امکانات هتل هم از اهمیت زیادی برخوردار است. امکاناتی که زائران و مسافران را به اقامتی آسوده بعد از یک سفر طولانی و یا گشت و گذار در شهر دعوت می کند.

هتل آدینا مشهد از جمله هتل های لوکسی است که می تواند با امکانات مناسب خود پذیرای شما برای یک استراحت با آرامش باشد. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اسپا به همراه ماساژ
  • سونا، جکوزی، استخر
  • تور درون شهری
  • روم سرویس
  • نمازخانه
  • رستوران ایرانی و سنتی
  • صندوق امانات
  • اتاق چمدان
  • تلوزیون در لابی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تاکسی سرویس
  • کافی شاپ با انواع نوشیدنی سرد و گرم
  • خدمات لاندری
  • رمپ ورودی
  • پارکینگ
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

مشخصات و امکانات موجود در اتاق های هتل

هتل آدینا مشهد از جمله هتل های مشهد است که برای هر نوع مسافری با هر تعداد و از هر قشری واحد اقامتی دارد. اگر تنهایی سفر کرده اید و یا همراه خانواده با هر تعداد و هر شرایطی و می خواهید هتل نزدیک به حرم و ارزان انتخاب کنید، این هتل بهترین انتخاب برای رزرو هتل خواهد بود.

مشخصات و امکانات موجود در اتاق های هتل

هتل آدینا دارای 69 واحد اقامتی است که از بهترین امکانات و تجهیزات یک هتل 3 ستاره برخوردار است. هتل آدرینا مشهد شامل واحدهای اقامتی زیر است.

  • اتاق چهار تخته
  • اتاق چهار تخته VIP
  • اتاق چهار تخته VIP  ویژه
  • سوئیت رویال دو تخته
  • سوئیت دبل (یک تخت دو نفره کینگ)
  • سوئیت توئین (دو تخت تک نفره)
  • سوئیت سینگل (یک تخت تک نفره)
  • سوئیت امپریال چهار تخته
  • سوئیت پنج تخته امپریال
  • آپارتمان یک خواب چهار نفره

امکانات موجود در واحدهای هتل آدینا مشهد

  • اینترنت بی سیم
  • حمام
  • خدمات خانه داری
  • چایساز
  • پاورسوئیچ
  • روم سرویس
  • میزتحریر و آباژور
  • تلوزیون
  • صبحانه

آدرس و قیمت واحدهای اقامتی هتل

آشنایی با مبحث رزرو تور در گشت و سیاحت

رزرو تور ، تور مسافرتی، تور گردان، آژانس مسافرتی و .... تمام اصطلاحاتی است که در صنعت گردشگری زیاد شنیده اید. اگر قصد سفر با تور را داشته باشید، از همان ابتدای تصمیم به سفر با تمامی این واژه ها سرو کار خواهید داشت. اگر از علاقمندان به گردش و تورهای مسافرتی هستید، با ما همراه باشید تا شما را برای یک سفر خوب راهنمایی کنیم.

آشنایی با مبحث رزرو تور در گشت و سیاحت

سال هاست که گردشگری و مسافرت در بین تمامی اقشار جامعه تبدیل به یک مسئله ضروری شده است. این روزها کمتر می بینیم کسی تا به حال به جایی سفر نکرده باشد. در این میان رزرو تور برای هر شهری به وجود آمده تا سفر را برای همه آسان و در دسترس تر کند. به یاد داشته باشید برای دریافت بهترین خدمات رزرو باید به آژانس های مسافرتی معتبر مراجعه شود.       

برای آشنایی بیشتر با تور و بسته های موجود در یک تور گردشگری موارد زیر را با دقت مطالعه کنید.

حمل و نقل در رزرو تور

به طور معمول بعد از انتخاب مقصد سفر یکی از مسائل مهم تصمیم برای  انتخاب نوع وسیله حمل و نقل است. این حمل و نقل می تواند از راه زمینی باشد و یا هوایی، ریلی و دریایی و یا جاده ای. در بخش رزرو تور همه اینها بستگی به انتخاب مسافر خواهد داشت.

حمل و نقل در رزرو تور

وسایل حمل و نقل در تورهای گردشگری وابسته به مسافت و شرایط سفر خواهد داشت. چراکه بعضی گردشگران حتی تمایل دارند با دوچرخه سفر کنند که این نوع غیر متعارفی از استفاده وسیله برای حمل و نقل است. بهتر است قبل از رزرو تور بنا به مسافتی که بین مبدا و مقصد شما است، حمل و نقلی را انتخاب کنید که آرامش و امنیت شما را به دنبال داشته باشد.

بحث اقامت در طول سفر

هنگامی که مقصد خود را انتخاب می کنید، بهتر است قبل از رزرو تور، رزرو هتل خود را مشخص کنید. رزرو هتل یکی از مباحث مهم در سفر است. در برخی تورهای ایران رزرو هتل به نسبت کار راحت تری می باشد. تور کیش و تور مشهد از جمله این مقاصد است که با توجه به میزان گردشگرانی که به این شهرها سفر می کنند دارای هتل های بیشتری هستند.

بحث اقامت در طول سفر

علاوه بر هتل اقامتگاه های دیگری مانند متل، زائرسرا، مهمان پذیر، هتل آپارتمان و... در تمامی شهرها برای اقامت و استراحت وجود دارند. از بهترین اقامتگاه های هر شهری هتل های 5 ستاره آن شهر است. برای مثال هتل درویشی مشهد و یا هتل ترنج کیش از جمله هتل های لوکس موجود در این شهرها هستند.

از غذا تا خرید و دیدن جاذبه های هر شهر

اگر قصد رزرو تور را داشتید و به شهر مورد نظر خود سفر کردید، می توانید برای صرف وعده های غذایی به بخش های خاص خود بروید. از جمله این بخش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران های مجلل
  • رستوران های سنتی
  • سلف سرویس
  • فست فودها
  • تریاها
  • کافی شاپ
  • بوفه      

یکی از اهداف مهم سفر و رزرو تور دیدن جاذبه های گردشگری هر شهر است. پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز رزور هتل خود را در نزدیکی جاذبه ها و اماکن دیدنی مقصد انجام دهید. چرا که این کار در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد. بعد از رزرو هتل از جاذبه های دیدنی شهر مقصد اطلاعات لازم را کسب کنید.

از غذا تا خرید و دیدن جاذبه های هر شهر

 برای مثال زاینده رود اصفهان، مکان دقیق وبخش هایی که نیاز به تهیه بلیت دارند و یا اگر بخش های دیدنی دیگری دارد را بشناسد. از مسائل مهم بازدید از جاهای دیدنی دسترسی مراکز حمل و نقل به این جاذبه ها می باشد.  

خرید هم از دیگر جذابیت های هر سفر است. بهتر است قبل از رزرو تور از سوغاتی های شهر مقصد اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید بدون فوت وقت بیشترین زمان خود را برای گردش و سیاحت در شهر کنید. و در آخر اگر می خواهید بهترین سفر خود را تجربه کنید، باید اطلاعات کافی از تمامی جوانب مقصد خود داشته باشید.