hihotel

Hotel blogs

hihotel

Hotel blogs

بازدید از غار آلتین بشیک با رزرو تور آنتالیا

در این مقاله از های تور قصد داریم درباره غار آلتین بشیک آنتالیا، ترکیه مطالبی را فراهم آوریم تا بتوانید در رزرو تور آنتالیا از جاذبه های طبیعی و گردشگری کشور ترکیه دیدن نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره زیباترین غار ترکیه اطلاعاتی کسب نمایید.

بازدید از غار آلتین بشیک

معرفی غار آلتین بشیک آنتالیا

در سفر به شهر آنتالیا ترکیه و رزرو تور آنتالیا، بازدید از غار آلتین بشیک واقع در جنوب شرقی آیدین کنت همچنین موقعیت مکانی 55 کیلومتری شمال ماناوگات را از دست ندهید. در این غار زیبا مجموعه های سنگی که درون غار شکل گرفته و از جنس سنگ آهک سفید یا تراورتون می باشد نظر شما را به خود جلب خواهد نمود.

در مقاله درباره غار آلتین بشیک آنتالیا، ترکیه می توان بیان کرد که این غار جزو بزرگترین دریاچه های زیر زمینی در کشور ترکیه به شمار می آید که با منظره پل های طبیعی و حفره های موجود در سنگ های آهکی، گردشگران بالایی را به خود جذب نموده است. سطح آب موجود در این غار در فصول مختلف سال متغیر می باشد. یکی دیگر از جذابیت های طبیعی موجود در این غار دیواره های آن بوده که از نظر تماشاکنندگان غار گویا پوشیده از برف می باشد.

درباره غار آلتین بشیک

پارک ملی این غار

با رزرو تور آنتالیا و اقامت در هتل های آنتالیا، نوبت به گشت و گذار در مناطق تفریحی و گردشگری این شهر زیبا خواهد رسید. غار آلتین بشیک و پارک ملی موجود در این غار از جاذبه های طبیعی در شهر آنتلایا می باشد که گردشگران بالایی را هر ساله به خود جذب نموده است.

درختان چنار، زیتون وحشی، سرو، خارتوت، انجیر، گل وحشی، خرنوب موجود در پارک ملی غار آلتین بشیک در کنار حیواناتی نظیر خرگوش، خوک، روباه، فاخته، لاک پشت دریایی، آفتاب پرست و مار یکی دیگر از دلایل بازید از این منطقه توریسیتی و گردشگری در شهر آنتالیا خواهد بود.

پارک ملی این غار آلتین بشیک

ویژگی بازدید از غار آلتین بشیک

  • وجود مجموعه های سنگی طبیعی تراورتن موجود در غار آلتین بشیک
  • تنوع گونه های گیاهی و جانوری متعدد در این منطقه
  • وجود دو دریاچه طولانی موجود در غار که یکی از آن ها با طول 125 متر می باشد
  • بازدید گردشگران از غار توسط قایق و هدایت آن توسط قایقرانان

ویژگی بازدید از غار آلتین بشیک

جهت رزرو تور ترکیه و رزرو تور آنتالیا همچنین اقامت در بهترین هتل های ترکیه و بهترین هتل های آنتالیا و گشت و گذار در مناطق گردشگری این کشور می توانید با رزرو تور از های تور سفری به یادماندنی و خاطره انگیز را در کشور ترکیه تجربه کنید.

هتل حافظ مشهد ، هتل یک ستاره در مشهد

هتل های یک ستاره مکانی خوب برای اقامت می باشند. این هتل ها از تجملات اضافی به دور هستند و امکانات لازم را برای اقامتی راحت در اختیار شما می گذارند. اگر برای سفر خود بودجه ای محدود تعیین کرده اید و می خواهید هزینه های سفرتان زیاد نشود. اقامت در این هتل ها می تواند راه حلی آسان باشد هتل حافظ هتل یک ستاره در شهر مشهد یکی از هتل های بسیار خوب در مشهد به حساب می آید که در ادامه با این هتل آشنا می شویم .

درباره هتل حافظ مشهد

هتل یک ستاره حافظ یکی از هتل نزدیک به حرم شمرده می شود این هتل درخیابان اندرزگو قرار گرفته است و تا حرم حدود 5 دقیقه پیاده روی خواهد داشت. این هتل 6 طبقه و 51 اتاق برای اقامت مسافران دارد. لازم به ذکر است که این هتل در سال 1393 ساخته شده است و در سال 97 برای ارتقاء امکانات خود بازسازی انجام داده است. پرسنل هتل حافظ آماده میزبانی از زائران حضرت رضا می باشند .

چشم انداز هتل حافظ

یکی از معایب های هتل حافظ، نداشتن چشم انداز رو به بارگاه ملکوتی امام رضا می باشد. چشم انداز این هتل یک ستاره به خیابان خسروی محدود می شود .

فاصله هتل با مکان های مهم شهر

هتل حافظ فاصله بسیار کمی با حرم امام رضا دارد. شما می توانید با 4 دقیقه پیاده روی به زیارت بروید. همچنین به ترمینال، راه آهن و فرودگاه فاصله ای کمتر از 7 دقیقه فاصله زمانی دارد. لازم به ذکر است که هتل حافظ در نزدیکی پارک ملت مشهد قرار گرفته است و این فاصله زمانی به 25 دقیقه می رسد.

امکانات هتل حافظ مشهد

هتل حافظ به منظور آرامش مسافران خود امکاناتی را ارائه می دهد. موارد زیر نمونه ای از این امکانات می باشد:

  • نماز خانه
  • تاکسی سرویس
  • خدمات خانه داری
  • اسانسور
  • کافی شاپ
  • صبحانه
  • مبلمان
  • بالکن
  • یخچال
  • آب رایگان

انواع اتاق در هتل حافظ

هتل حافظ مانند دیگر هتل ها اتاق هایی را با ظرفیت های مختلف و امکانات مختلف برای رفاه حال مسافران طراحی کرده است که با آنها آشنا می شویم:

  • اتاق دو تخته فولبرد
  • اتاق سه تخته فولبرد
  • اتاق چهار تهته فولبرد
  • اتاق پنج تخته فولبرد

چند نکته قبل از رزرو هتل حافظ

  1. پذیرش مسافران ایرانی و خارجی با نرخنامه ای یکسان صورت می گیرد.
  2. کودکان زیر 2 سال اقامت رایگان در این هتل خواهند داشت.
  3. کودکان در سنین 2 تا 5 سال در صورت استفاده نکردن از سرویس ها با هزینه نیم بها پذیرش می شوند.
  4. هتل حافظ پارکینگ ندارد.
  5. استفاده از اینترنت محدود می باشد.
  6. هتل در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است.

آدرس و شماره تماس  هتل حافظ مشهد

آدرس: مشهد _ خسروی نو _ اندرزگو 14 _ هتل حافظ

شماره تماس: 05132292373

برای بازدید آدرس روی گوگل مپ کلیک کنید

در آخر ....

اگر تصمیم به سفر به شهر مشهد دارید، منتظر نمانید. اقامت رزرو هتل حافظ می تواند انتخابی خوب و به صرفه ای باشد. برای رزرو هتل حافظ مشهد می توانید به سایت " های هتل " مراجعه کنید و برای رزرو اتاق خود اقدام کنید.

معرفی گزینه های اقامتی در یک سفر

یکی از مسائل مهم و اولویت اصلی مسافران قبل از سفر انتخاب محل اقامتی مطئن در شهر مقصد می باشد. با رزرو یک مکان اقامتی قبل از سفر، مسافران دیگر نگران جای خواب و استراحت خود نخواهند بود و سفر خوشی را سپری خواهند نمود. مکان های اقامتی در شهر های متنوع بوده و مسافران بسته به نیاز و انتظاراتی که از محل اقامتی مورد نظر خود دارند، آن را انتخاب می نمایند. در این مقاله از های هتل با ما همراه باشید تا با معرفی گزینه های اقامتی در یک سفر، تجربه خوشی را برایتان در سفر به ارمغان بیاوریم.

هتل ها

یکی از محبوب ترین گزینه های اقامتی در سفر برای مسافران، هتل ها می باشند. این مکان های اقامتی با دارا بودن امکانات متعدد به هتل های یک ستاره تا هتل های پنج ستاره رده بندی می شوند. اگر قصد اقامتی لوکس در یک هتل مجلل را دارید، رزرو هتل های پنج ستاره گزینه ی مناسبی برایتان خواهد بود. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، می توانید با رزرو هتل در مشهد و رزرو هتل های پنج ستاره مشهد همچون هتل درویشی مشهد و هتل مجلل قصر طلایی مشهد و ... اقامتی لوکس را در این شهر سپری کنید.

با انتخاب و رزرو هتل های یک ستاره می توانید اقامتی ارزان در شهر مقصد را تجربه کنید. اگر به فکر امنیت و رفاه در سفر  و محل اقامتتان هستید بدون شک رزرو هتل شرایط اقامتی مطمئن را برایتان مهیا خواهد ساخت.

هتل ها

مسافرخانه

مسافرخانه ها از جمله مکان های اقامتی در شهر ها می باشند که برای مسافران که قصد سفری کوتاه مدت را دارند، بنا شده اند. این گونه از مکان های اقامتی امکانات رفاهی کمتری را برای مسافران در نظر گرفته اند. امکانات رفاهی در مهمانسرا های مختلف، نیز متفاوت بوده به عنوان مثل جهت اقامت در برخی از مهمانسرا ها می بایست از سرویس های بهداشتی عمومی استفاده نمایید، اما برخی دیگر با امکانات رفاهی مجهزتر رضایت مسافران را به خود جلب خواهند نمود.

مسافرخانه

اقامتگاه های بومگردی

برخی از افراد هستند که مقصد سفر خود را طبیعت بکر و زیبا انتخاب می کنند، اما جهت اقامت در این گونه مکان ها اقامتگاه های بومگردی گزینه مناسبی برایتان خواهند بود. با اقامت در اقامتگاه های بومگردی شما می توانید از امکاناتی همچون جای خواب، منظره زیبای طبیعت، سالن های غذا و ... بهره مند شوید.

اقامتگاه های بومگردی

کمپینگ

در ادامه معرفی گزینه های اقامتی در یک سفر، کمپینگ ها که بیشتر برای مسافران در فصل های تابستان و یا نوروز اقامتگاهی آشنا بوده، هزینه سفر را برایشان کاهش می دهد. در شهر های مختلف مکانی را برای مسافران تحت عنوان کمپینگ در نظر می گیرند که مسافران بتوانند در مدت اقامت خود سفری کم هزینه را تجربه نمایند.

کمپینگ

سوئیت های اجاره ای

سوئیت های اجاره ای از جمله مکان های اقامتی می باشند که امروزه بیشتر مورد استقبال مسافران مخصوصا در شهر های شمالی واقع شده اند. اینگونه واحد های اقامتی همچون منزل شخصی با دارا بودن تمامی امکانات از جمله آشپزخانه رفاه و آسایش را برای مسافران در سفر به ارمغان می آورد. با رزرو سوئیت می توانید در هزینه خوراک و دیگر هزینه ها در سفر صرفه جویی کنید.

سوئیت های اجاره ای

های هتل با معرفی انواع اقامتگاه ها در شهر های مختلف کشور عزیزمان ایران، امکان یک سفر به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برایتان به ارمغان می آورد. با رزرو آنلاین هتل از های هتل می توانید ضمن صرفه جویی در وقت خود با کسب اطلاعات لازم درباره هتل مورد نظر اقامتی مطمئن را در شهر مقصد سپری کنید.

رزرو هتل حلما مشهد هتلی از جنس سه ستاره

اگر می خواهید در مکانی اقامت داشته باشید در کنار کیفیت هزینه های زیادی از شما دریافت نکنند به شما پیشنهاد میدهیم با این پست همراه باشید. هتل های سه ستاره مکان های خوبی برای اقامت شما عزیزان می باشد شما در این هتل ها امکانات را با درجه کیفی بالا را با هزینه کم دریافت خواهید کرد. هتل حلما مشهد یکی از هتل های سه ستاره در شهر مشهد می باشد در این مقاله به معرفی این هتل می پردازیم.

درباره هتل حلما مشهد

هتل سه ستاره حلما مشهد در دسته هتل های تازه تاسیس شهر مشهد محسوب می شود. این هتل سه ستاره در شهریور سال 1394 شروع به کار کرد  این هتل 7 طبقه و 70 واحد اقامتی برای زائران حضرت رضا تدارک دیده است. تمامی اتاق های این هتل از تخت های نرم و مبلمان راحت پوشیده شده است. پرسنل هتل حلما مشهد همگی آموزش دیده و با تجربه هستند.

چشم انداز هتل حلما

هتل حلما به دلیل قرار گیری در کوچه های نزدیک حرم هیچ چشم اندازی رو به حرم مطهر ندارد و چشم انداز هتل به خیابان امام رضا و کوچه محدود می شود .

فاصله هتل حلما با ....

یکی از مزیت های اقامت در این هتل سه ستاره نزدیکی به اماکن مهم شهر می باشد. هتل حلما تا حرم مطهر تنها 15 دقیقه با پیاده روی فاصله دارد و تا ترمینال، راه آهن و فرودگاه به کمتر از 7 دقیقه می رسد. همچنین به بازار رضا و بازار هفده شهوریور نزدیک می باشد .

امکانات هتل حلما

هتل حلما به منظور راحتی مسافران خود امکاناتی را ارائه می دهد که با آنها آشنا خواهیم شد:

  • رم سرویس
  • صبحانه
  • پاور سوئیچ
  • اینترنت رایگان و محدود
  • گشت نیمروزی
  • تاکسی سرویس
  • آسانسور
  • خدمات بیدار باش
  • خدمات تشریفات
  • اتاق چمدان
  • صندوق امانات

انواع اتاق در هتل حلما مشهد

هتل حلما نیز مانند دیگر هتل ها اتاق های متنوعی را برای انواع مسافران ارائه می دهد. موارد زیر نمونه ای از این اتاق ها می باشد:

  • اتاق دو تخته با ظرفیت یک نفر
  • اتاق دو تخته دبل اکونومی
  • اتاق دو تخته توئین
  • اتاق دو تخته دبل استاندارد
  • اتاق دو تخته دبل اکونومی با خدمات فولبرد
  • اتاق دو تخته دبل استاندارد و با خدمات فولبرد
  • اتاق سه تخته
  • اتاق چهار نفره اکونومی
  • اتاق چهار تخته استاندارد

چند نکته مهم در هتل حلما مشهد

  1. پذیرش میهمانان داخلی و خارجی در این هتل با نرخنامه ای یکسان صورت می گیرد
  2. کودکان زیر سه سال درصورت عدم استفاده سرویس رایگان پذیرش می شوند
  3. کودکان در سنین 3 تا 6 سال با هزینه نیم بها میتونند اقامت کنند
  4. این مجموعه پارکینگ ندارد
  5. استفاده از اینترنت دارای محدودیت می باشد
  6. ظرفیت رستوران هتل حلما 150 نفر می باشد

آدرس و شماره تماس هتل سه ستاره حلما

آدرس: مشهد _ خیابان امام رضا _ امام رضا 26 _ کوچه رفیعی _ پلاک 104

شمارتماس: 05138550504

برای دیدن آدرس روی گوگل مپ کلیک کنید

در آخر ....

اقامت در هتل حلما می تواند تجربه خوبی را برای شما بسازد. با اقامت شما دراین هتل می توانید به راحتی به تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشید و با خیال راحت  به زیارت حرم امام رضا بروید. اگر تصمیم برای اقامت در هتل سه ستاره حلما دارید، می توانید به سایت " های هتل " مراجعه کنید و برای رزرو هتل خود اقدام کنید.

هتل اسپیناس پالاس تهران ، کاخی با شکوه در پایتخت

پایتخت کشور یعنی تهران بزرگ مقصدی بسیار پر متقاضی در مسافرت‌های کاری و تفریحی به شمار می‌رود. جالب است بدانید بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های ایران در این کلان شهر واقع شده است. وجود برترین هتل‌های 5 ستاره سبب سردرگمی برای رزرو هتل در تهران می‌شود. اما در این میان هتل اسپیناس پالاس تهران که از مجموعه هتل‌های اسپیناس می‌باشد همانند ستاره‌ای درشمال تهران می‌درخشد. به جرات می‌توان گفت این هتل یکی از فول امکانات و خدمات‌ترین و زیباترین هتل‌هایی خواهد بود که تاکنون تجربه کرده‌اید.

 هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر به دنبال یک اقامت بسیار مجلل و یا شاهانه هستید با آژانس مسافرتی"های هتل" همراه باشید. زیرا این مطلب را به معرفی هتل اسپیناس پالاس اختصاص داده‌ایم.

 

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران با 5 ستاره درخشان طلایی همراه با نشان‌های استانداردهای روز در سال 1394 تاسیس شد. این هتل مدرن با مساحت 20 هکتاری بزرگ‌ترین هتل ایران محسوب می‌شود. هتل اسپیناس پالاس دارای 20 طبقه و 400 اتاق و سوئیت فوق العاده لوکس می‌باشد. همانطور که گفته شد این هتل از سری هتل‌های اسپیناس است که دو شعبه آن در تهران و یک شعبه ان در آستارا واقع شده است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

این هتل با تنوع بالا و معماری بسیار زیبای خود در بهترین موقعیت جغرافیایی ممکن قرار گرفته است. هتل اسپیناس پالاس در سعادت آباد و بر روی تپه‌ قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های این هتل 5 ستاره علاوه بر خدمات منحصر به فرد و بی نظیر، معماری چشم نواز و کاخ مانند موقعیت جغرافیایی بسیار متفاوت است. زیرا هتل اسپیناس پالاس به دره فرحزاد مشرف است و به کل شهر دید دارد. این هتل همواره پذیرای افراد سیاسی، سفرا، وزرا خارجی و بین المللی فراوانی بوده است.

آدرس هتل: تهران بزرگ- سعادت آباد- میدان بهرود- خیابان عابدی- خیابان 33 شماره 21

هتل اسپیناس پالاس تهران

امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس

در رابطه با خدمات و امکانات این هتل بهتر است اینطور بگوییم هر آنچه در یک کاخ شکوهمند انتظار می‌رود در این هتل موجود است. در این هتل می‌تواند همانند یک پرنس یا پرنسس از تمامی این خدمات فوق العاده و لوکس بهره ببرید. تنها با تماشا عکس و اقامت در این هتل است که می‌توانید به کیفیت این هتل در سطح بین المللی پی ببرید.

امکانات و خدمات هتل اسپیناس پالاس تهران

برخی از خدمات و امکانات هتل شکوهمند اسپیناس پالاس عبارتند از:

  • لابی بسیار بزرگ و مجلل با تمامی امکانات رفاهی و آسایشی
  • واحدهای اقامتی بسیار لوکس با برخورداری از امکانات بی نظیر
  • رستوران‌های متنوع ایرانی، تایلندی، فرانسوی با تنوع بسیار
  • آرایشگاه اقتصادی آقایان و بانوان زیر نظر مجرب‌ترین افراد
  • کافی شاپ فضایی شیک و لوکس به همراه کیفیت بالای نوشیدنی
  • سالن‌ بدنسازی حرفه‌ای با امکانات عالی، سالن تنیس و بیلیارد
  • استخر بزرگ، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ حرفه‌ای
  • سالن‌های بزرگ برای برگذاری مراسم خاص و بیزینس سنتر مجهز
  • خانه داری، خشکشویی، ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی و ...

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

هر چقدر از امکانات و خدمات واحدهای اقامتی این هتل بگوییم باز هم نمی‌توانیم آن چه هست را به تصویر بکشیم. در تعریف از امکانات و خدمات این واحدها باید بگوییم که افراد بزرگی چون سفرا و وزرا نیز در این اتاق‌های احساس آرامش داشته‌اند. اوج شکوه هتل اسپیناس پالاس را تنها می‎‌توان با اقامت در این هتل‌ احساس کرد. هر یک از واحدها نظیر اتاق‌های دبل و توئین استاندارد، اتاق‌های خانوادگی رویال و بالکن دار، اتاق‌های پرزیدنت و پرزیدنت پالاس و اتاق بیزینس و جونیور هر کدام معماری خاص و امکانات مختص به خود را دارند.

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

تمامی اتاق‌ها متراژ بالا هستند و منظره خیره کننده دارند. برخی اتاق‌ها نیز تراسی با ویو کم نظیر دارد. ملافه‌ها، خوشخواب، لوازم بهداشتی شخصی، امکانات اتاق همه همه در بهترین وضعیت خود هستند. خاص‌ترین اتاق هتل اسپیناس پالاس تهران که عاشقان بسیاری دارد سوئیت اسکای است. این واحد 250 متری در بالاترین طبقه قرار دارد و با پنجره‌های قدی بلند و امکانات لوکس، اتاق کار، تجهیزات ورزشی و.. در ایران کم نظیر است.

 

رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس

رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

رستوران لاتون  با تم رنگ آبی فیروزه‌ای و فضایی لاکچری و مدرن ساخته شده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی زیر نظر برترین آشپزهای دنیا تهیه و دیزاین می‌شود. رستوران سنتی دیبا که از رستوران‌های اسپیناس پالاس می‌باشد. این رستوران در محیطی رمانتیک و خاص با غذاهای ایرانی اصیل و سنتی را با طعم و رنگی متفاوت پذیرای مهمان ویژه خود است. اما اگر از کافی سان ست با آن بالکن زیبا و نوشیدنی گرم و سرد فوق العاده‌اش بگذریم، از اسکای لانژ نمی‌شود گذشت. رستوران اسکای لانژ نیز همچون نشان مدال افتخاری برای هتل اسپیناس پلاس است. این رستوران با ویو رو به شهر و دره در شب چشم‌های زیادی را خیره کرده است. غذاهای این رستوران را بهترین آشپزهای بین المللی و تحصیل کرده با دیزاینی با شکوه سرو می‌کنند.

رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس تهران

مسافران عزیزی که تمایل به رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران دارند می‌توانند با مراجعه به آژانس "های هتل" با بهترین قیمت رزرو هتل در تهران را انجام دهند. برای بازدید از کاخ‌های زیبای تهران می‌توانید با رزرو تور تهران در آژانس "های تور" از این جاذبه‌ها دیدن کنید.