hihotel

Hotel blogs

hihotel

Hotel blogs

معرفی لوکس ترین هتل های کیش

هتل های کیش: جزیره زیبای کیش که نام دیگر آن نگین خلیج فارس می باشد، مهمترین جزیره ایران و سومین مقصد گردشگری در آسیای جنوب غربی محسوب می شود. این جزیره به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری بی نظیر، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از ایران و یا کشور های خارجی می باشد. یکی از دلایلی که باعث شده است گردشگران خارجی به راحتی بتوانند به این جزیره سفر کنند، این است که آن ها برای سفر به این جزیره نیازی به دریافت ویزا ندارند. چرا که این جزیره جزء مناطق آزاد ایران به شمار می رود. جزیره کیش در بین دو جزیره ابوموسی و تنگه لنگه و در منطقه ای خشک و کم باران قرار گرفته است و دارای جمعیتی حدود 25 هزار نفر می باشد.

جزیره کیش

همچنین جزیره کیش به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری و طبیعی منحصر به فرد خود همچون سواحل مرجانی، سواحل شن، باغ پرندگان، پارک آبی اوشن کیش، پارک دلفین ها و... سالانه میزبان حدود 1.5 میلیون گردشگر ایرانی و خارجی می باشد.

رزرو هتل در کیش

در سفر به این جزیره هیچگونه نگرانی برای مکانی اقامت خود نداشته باشید. چرا که این جزیره برای رفاه حال مسافران و گردشگران هتل های بسیاری قرار داده است که می توانند قبل از آغاز سفر خود به کمک سایت های معتبری همچون سامانه رزرواسیون "های هتل" برای رزرو آنلاین هتل کیش اقدام کنند.

ما در این مقاله سعی داریم تا به شما هتل های این جزیره را معرفی و شما را در انتخاب هتل مورد نظرتان یاری رسانیم.

امکاناتی که یک هتل 5 ستاره باید داشته باشد...

هتل های پنج ستاره آن دسته از هتل هایی می باشند که از ایده آل ترین شرایط و لوکس ترین امکانات بهره می برند. این بدین معنا است که کیفیت اتاق ها و سوئیت ها باید متناسب با بالاترین درجه استاندارد های روز جهان باشند. از دیگر شرایطی که باید در هتل های پنج ستاره مدنظر قرار بگیرد، رستوران های متنوع با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خوشمزه، وسایل و تجهیزات لازم برای هر اتاق، امکانات تفریحی همچون استخر، سونا و جکوزی، سالن بازی کودکان، سالن های ورزشی، سالن ماساژ و اسپا نیز می باشد.

در کنار این ویژگی ها نیز باید پرسنلی مجرب و کارآزموده، خوش برخورد با پوششی همسان وجود داشته باشند، تا به مسافران با راهنمایی های خود کمک کنند.

هتل های پنج ستاره جزیره کیش

حال با کمک این اطلاعات می توانید رزرو هتل خود را مطابق خواسته های خود انجام دهید. در زیر برخی از هتل های کیش را معرفی کرده ایم که در بین هتل های پنج ستاره قرار دارند و می توانید با انتخاب هر یک از آن ها، اطلاعات بیشتری را در مورد آن ها بدست آورید.  

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی کشور است که در سال 1394 در این جزیره افتتاح شده است. این هتل دارای 100 سوئیت می باشد که بر روی آب قرار گرفته اند و باعث پدید آمدن منظره ای فوق العاده شده اند.  

هتل داریوش کیش

هتل پنج ستاره داریوش هتلی است که در بهترین منطقه جزیره کیش واقع شده است. این هتل لوکس دارای 3 طبقه می باشد که تعداد 190 اتاق را در بر گرفته است.

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش نیز در سال 1379 در نزدیکی میدان پردیس این شهر شروع به کار کرده است. این هتل که دارای 23 طبقه و 500 اتاق و سوئیت است، بر روی زمینی به وسعت 100 هزار متر مربع ساخته شده است.

هتل پارمیس کیش

این هتل در سال 1385 افتتاح شده و اکنون جزء بزرگترین هتل های جزیره زیبای کیش می باشد. هتل پارمیس کیش 170 اتاق و سوئیت دارد که به تمام امکانات مورد نیاز مجهز شده اند.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش در بین هتل های نوساز این جزیره قرار دارد که در سال 1396 نیز شروع به فعالیت کرده است. این هتل در مجموع تعداد 144 اتاق و سوئیت دارد که مجهز به تمام امکانات لوکس می باشند.

هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش، هتل نوسازی می باشد که در سال 1390 شروع به کار کرده است. این هتل بر روی زمینی به مساحت 10 هکتار ساخته شده و دارای دو طبقه می باشد که تعداد 190 اتاق ر ا شامل می شود.  

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش از سال 1351 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل جزء قدیمی ترین هتل ها و لوکس ترین هتل ی کیش می باشد. هتل پج ستاره شایان کیش به طور کلی 4 طبقه می باشد که 193 اتاق را در خود جای داده است.

هتل بین الملل کیش کیش

هتل بین الملل کیش کیش یک هتل نوساز است که در سال 1396 ساخته شده است. این هتل پنج ستاره در دو فاز طراحی شده که فاز دوم آن نیز در حال ساختن است. همچنین هتل بین الملل کیش دارای 14 می باشد که 336 اتاق و سوئیت را شامل می شود.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش یک هتل پنج ستاره می باشد که در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل دارای 8 طبقه می باشد که تعداد 106 اتاق و 22 سوئیت، مجهز به کلیه امکانات مدرن را در خود جای داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد