hihotel

Hotel blogs

hihotel

Hotel blogs

هتل آرامیس پلاس کیش ، هتل نوساز و مجلل در جنوب کشور

هتل آرامیس پلاس کیش یکی از هتل های پنج ستاره جزیزه کیش که توانسته است در بین بهترین هتل های کیش قرار بگیرد. این هتل یک هتل نوساز به شمار می رود که در آبان ماه سال 1399 افتتاح شده و اکنون یکی از هتل هایی می باشد که به تازگی شروع به فعالیت کرده است، اما بسیار مورد توجه گردشگران و مسافران قرار گرفته است.

هتل آرامیس پلاس کیش از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است چرا که در نزدیکی مراکز خرید همچون پردیس 1 و پردیس 2  و جاذبه های دیدنی و تفریحی موجود در کیش پارک ساحلی مرجان کیش، درخت سبز کیش، گذر هنرمندان کیش، اسکله تفریحات دریایی کیش و... واقع شده است. همچنین گردشگرانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند، می توانند تنها با پیمودن مسیری در 2 دقیقه به ساحل دسترسی پیدا کنند.

خدمات و امکانات هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش در مجموع دارای 117 اتاق می باشد که در 14 طبقه جای گرفته اند. این هتل ها نیز مجهز به کلیه امکانات و خدمات همچون یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق، حمام و... نیز می باشد.

مدیریت هتل آرامیس پلاس نیز همواره سعی بر آن داشته است تا بتواند با ارائه بهترین و به روز ترین امکانات، اقامتی بسیار راحت و عالی را برای مسافران و گردشگران نیز به وجود بیاورد.

یکی از دلالیلی که باعث شده است هتل آرامیس پلاس کیش در بین گردشگران از اهمیت بسیاری برخوردار شود، امکانات و خدماتی است که توسط هتل ارائه شده است. این امکانات که طبق آخرین استاندارد های روز دنیا است، شامل آسانسور، پارکینگ سرپوشیده، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی، نمازخانه، استخر، سونا و جکوزی، بخش خدمات لباسشویی و خشک شویی، فضای سبز، کافی شاپ، رستوران، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، سرویس فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و ماهواره نیز می باشد.

۴غرفه تجاری و ۲غرفه خدماتی و گردشگری و کانتر عکاسی و رنت کاری و همچنین رستوران مرکزی که می تواند به طور همزمان از 500 نفر پذیرایی کند، از دیگر امکاناتی است که در این هتل ارائه شده است.  

تور کیش

جزیره کیش با برخورداری از بهترین جاذبه های گردشگری و همچنین هتل های لوکس پنج ستاره تا یک ستاره، تور هایی را ارائه کرده است که می توانید با رزرو تور کیش از سایت " های تور ۲۴ " و همچنین رزرو هتل کیش از سایت "های هتل" از کلیه جاذبه های گردشگری و تاریخی موجود در این شهر بازدید کرده و سفری بیاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد