hihotel

Hotel blogs

hihotel

Hotel blogs

هتل پارمیس کیش ، بهترین گزینه برای اقامتی لوکس

از مجهز ترین هتل هایی که می توان در جزیره کیش نام برد، هتل بین المللی پارمیس می باشد. این هتل درسال 1385 در موقعیتی عالی، در حالی که تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل دسترسی پیدا کنید، فعالیت خود را در حوزه هتلداری آغاز کرده است. اگر تصمیم دارید در این روز های تابستانی به این جزیره سفر کنید و به دنبال هتلی جهت اقامت هستید، هتل پنج ستاره پارمیس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

هتل پارمیس کیش

این هتل با زیبایی منحصر به فرد خود در نگاه اول رضایت شما را به دنبال خواهد داشت. قرار گیری هتل پارمیس کیش در نزدیکی خلیج فارس، سبب شده است تا این هتل به بسیاری از مراکز خرید، تجاری و تفریحی دسترسی بسیار راحتی داشته باشد. همچنین این ویژگی محبوبیت آن را در بین گردشگران بسیار افزایش داده است.

هتل پارمیس کیش

 ساختمان هتل پارمیس کیش دارای 7 طبقه می باشد که 152 اتاق، 14 سوئیت، 2 پنت هاوس و... را در خود جای داده است. ای اتاق ها دو تخته یا سه تخته می باشند. مسافرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند، می توانند به انتخاب و سلیقه خود اتاق های رو به دریا و یا رو به جزیره هتل را برگزینند.

در زمان اقامت در هتل پارمیس تمامی امکانات مورد نیازی که ممکن است به آن ها نیاز پیدا کنید را به دست خواهید آورد. تمامی اتاق های این هتل با بهترین و لوکس ترین امکانات تزئین شده اند.

سرویس فرنگی، اینترنت رایگان، حمام، سیستم تهویه هوا، صندوق امانات و... از جمله امکاناتی می باشند که در اتاق های هتل می توان مشاهده کرد. علاوه بر آن این اتاق ها به صورت مکرر در هر روز توسط پرسنل بخش خانه داری نظافت می شوند و برای هر فرد همیشه میوه، آب و نسکافه بر روی میز پذیرایی قرار داده می شود.  

خدمات وامکانات خود هتل پارمیس کیش

در صورتی که با هواپیما و یا قطار به جزیره کیش سفر کرده ایدو می خواهید که با خودرو ای شخصی به گشت و گذار در جزیره بپردازید، می توانید از ماشین های اجاره ای که در هتل قرارداده شده است، استفاده کنید. سالن های بازی در هتل این امکان را قرار داده است تا کودکان به این سالن رفته و با بازی های کامپیوتری سرگرم شوند.

استخر، سونا و جکوزی

در پایان یک روز خسته کننده می توانید با رفتن به سالن ماساژ کل خستگی را از تن خود جدا کرده و حس خوبی را برای خود بوجود بیاورید. همچنین مدیریت هتل پارمیس با ارائه امکاناتی همچون استخر، سونا و جکوزی این امکان را به وجود آورده است تا برای اوقات فراغت خود از آن ها استفاده کنید.

دیگر امکاناتی که در این هتل می توان مشاهده کرد، عبارتند از:

  • اینترنت رایگان
  • پارکینگ
  • سالن های رزشی (بیلیارد، فوتبال دستی)
  • جکوزی و سونا بخار و انواع ورزش های آبی
  • تاکسی سرویس
  • ترانسفر رفت وبرگشت
  • کافی شاپ
  • استخر
  • کافینت
  • مرکز خرید
  • صبحانه رایگان و...

رستوران های هتل پارمیس

هتل پارمیس کیش دارای چندین رستوران می باشد. می توانید در رستوران اصلی و سفره خانه سنتی این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو کنید. پرسنل حرفه ای خانه اسپاگتی هتل پارمیس منویی حرفه ای از خوشمزه ترین غذاهای ایرانی را به شما ارائه می دهند و شما می توانید با انتخاب خود از خوردن آن ها در کنار خانواده لذت ببرید. حال و هوای قدیمی رستوران سنتی هتل که معماری آن به سبک صفویه است، انتخابی بی نظیر برای غذا خوردن می باشد.

قرارگیری بوفه در هتل باعث شده است که بیشتر مسافرانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند، در بین افرادی که پایه ثابت اقامت در هتل هستند، جای بگیرند. چرا که این بوفه یک بوفه کامل و متنوع صبحانه و ناهار می باشد.

رستوران

تور کیش

جزیره کیش با برخورداری از بهترین جاذبه های گردشگری و همچنین هتل های لوکس پنج ستاره تا یک ستاره، تور هایی را ارائه کرده است که می توانید با رزرو تور کیش از سایت ” های تور ۲۴ ” و همچنین رزرو هتل کیش از سایت “های هتل” از کلیه جاذبه های گردشگری و تاریخی موجود در این جزیره بازدید کرده و سفری بیاد ماندنی را برای خود به ارمغان بیاورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد